Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig panorama. Ik weet niet of je er veel werk aan gehad hebt, maar dit soort panorama's kan je vol-automatisch door Adobe PS CS3 laten maken. CS3 zorgt voor perfecte blending en een zelfde belichting. Spaart je dagen werk!
Prachtig panorama. Ik weet niet of je er veel werk aan gehad hebt, maar dit soort panorama's kan je vol-automatisch door Adobe PS CS3 laten maken. CS3 zorgt voor perfecte blending en een zelfde belichting. Spaart je dagen werk!
TOP!
Bedankt voor de reacties.
Zelf gebruik ik PTGUI, deze zorgt ook voor de blending en de belichting. Ik vind deze net iets beter dan CS3
De verdere bewerking: Levels/curves aanpassen, unsharp mask en kleurcorrecties.
Zeer geslaagd panorama
Spijtig dat de max resolutie op BD voor panorama's eerder aan de kleine kant is om ten volle van zulke foto's te kunnen genieten.
Zeer geslaagd panorama
Spijtig dat de max resolutie op BD voor panorama's eerder aan de kleine kant is om ten volle van zulke foto's te kunnen genieten.
Helemaal mee eens!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment