Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fiets tassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fiets tassen

Zijn er tassen voor op de fiets te plaatsen speciaal voor foto-apparaat en lenzen?Gebruik op dit moment Velo7 maar als men verschillende uren onderweg is begin het toch een beetje te wringen rond mijne nek en is te beperkt kwa inhoud.

Re: Fiets tassen

hoi, ik zag net je post...
    Ik heb een fietstas van AGU, en ik weet dat je daarvan speciale tassen kunt kopen voor fotomateriaal. Ik heb eens de link opgezocht en hier heb je een prentje : http://www.agu.nl/produkt.php?id=544. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben heel tevreden met mijn gewone Agu fietstas, omdat die niet doorzakken; dat hangt stevig aan je stuur, en is via een kliksysteem eraf te halen (makkelijk mee te nemen als je ergens binnenstapt)...

groetjes,
    biele

Comment

Neem eens een kijkje op www.ortlieb.com
      Deze fietstassen (ook cameratassen) zijn geheel waterdicht. Zelf gebruik ik ze niet (ik hou niet zo van fietsen ), maar de artikelen die zij maken zijn wel van een goede kwaliteit.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

Thx voor de links,had ook vandaag een tijdschrift gekocht "Trekkingbike"en er stond ene in van Abus lijken eigenlijk allemaal ongeveer het zelfde.En dat ze stevig aan het stuur zijn hoop ik toch want ik zou het niet leuk vinden dat mijn 10D vanaf bengelt en een andere erover rijd .

Comment

ikzelf ben wel een beetje een fietsfanaat. En de fototas van ortlieb voor aan het stuur is een zeer stevige fietstas, heb hem zelf ook in bezit.
          Ze zijn alleen wat prijzig.

succes met uw zoektocht.
          D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

Comment

Working...
          X