Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.



    De spec's zien er tenminste al goed uit.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

  • #2
    Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

    Super!

    Was net aan't kijken voor Cactus Triggers, maar deze zijn nu ook een optie

    Comment


    • #3
      Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

      Rich, bedankt voor deze info.
      Lijkt me ook wel een alternatief; zal het wat nader uitzoeken en overweeg wel om der aan te kopen.
      (Alhoewel de 2.4GHz is al danig in gebruik - storingen...)
      Nikon D300˛ met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900˛/SB800˛, R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

        Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
        Rich, bedankt voor deze info.
        Lijkt me ook wel een alternatief; zal het wat nader uitzoeken en overweeg wel om der aan te kopen
        Ik heb ook wel interesse maar wil eerst even wat test's en reviews afwachten van de mensen die ze al besteld hebben in de usa.
        Ze zouden midden juli de eerste leveringen doen als ik het goed heb begrepen.

        Misschien een idee als er positive resultaten uitkomen om een inkoopactie te organiseren.
        Maar dat is toekomstmuziek voor nu.

        @ 2.4GHz dat valt wel mee hoor, er had er al 1 getest met de studio versie en dat was goed gegaan.
        Ze sturen ook een code mee he want je kan van kanaal wisselen.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment


        • #5
          Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

          Dat is in elk geval goedkoper dan de Skyports die ik vorig jaar gekocht heb, en met ongeveer dezelfde specs.
          (Set zender en ontvanger was 165 Euro en een extra ontvanger was nog eens 95 Euro) Als die AlienBees nu nog redelijk naar Europe kunnen gestuurd worden is dit een heel mooi alternatief voor de belachelijk dure PW's (die natuurlijk wel beter zijn, maar enkel echte pro's hebben die nodig vind ik)

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

            Naar Europa verzenden is 10 % duurder + bijkomende kosten van de douane? Als de douane helft van de prijs erbij telt, dan is er toch niets aan?

            Comment


            • #7
              Re: Strobist: Nieuwe AlienBees Flitstrigger.

              Heb zelf cactustriggers V2 en ben zeer tevreden...
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment

              Working...
              X