Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B/W color back

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• B/W color back

Last edited by Josv; 4 maart 2008, 18:09.
    Jos
    Site

Re: B/W color back

Waarom er geen reacties op komen, begrijp ik niet.
    Ik vind dit een zeer geslaagde speciale foto met gedurfde bewerking. Enkel vind ik (als leek in portrettenwerk) het bruin in het gezicht wat té.
    Mooi model trouwens.
    gegroet, Ludo

Comment

Inderdaad, misschien was het zonder bruin in het algemeen nog mooier, maar dan is er misschien te weinig contrast... Moeilijke oefening lijkt me, maar desalniettemin toch een mooi plaatje. Ik vind de witte 'randen' aan de uiteinden van de haarlokken wel iets hebben, ze staan in contrast met het haar bovenaan...
      Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

Comment

Leuk effectje, maar zet zo'n paar foto's naast elkaar en dan heb je het wel gezien. Dit kan nooit blijven boeien, een eerlijk recht toe recht aan portret wel.

Comment

Mooi, origineel portret... en euh... schoon madam ... oeps dat mag niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Leuk effectje, maar zet zo'n paar foto's naast elkaar en dan heb je het wel gezien. Dit kan nooit blijven boeien, een eerlijk recht toe recht aan portret wel.
            hoi control Z

Over dit menigsverschil heb ik al eens een "heel grote boomopgezet": zie "geen studio, dan maar buiten" topic.

had daar hetzelfde aangehaald maar dan in omgekeerde zin, zet al de modelfoto's hier op forum naast elkaar, en dan heb je het ook gezien., U kunt natuurlijk altijd van model en pose veranderen, maar het blijft toch hetzelfde.

hier kan ik teminste nog van model,pose, en effect veranderen, dus toch een tikkeltje meer

Maar ik laat het hier verder voor wat het is : ieder zijn vrijheid van creatie, wil niet nog eens zo een discutie aangaan zoals in vorige topic : neen bedankt.

Ben nog altijd, zoeken en lerend, naar een andere manier om een model op foto te zetten, niet "boring" dus

voor de andere leden, ivm met het bruine op het aangezicht, daar zit waarheid in, maar heb het geprobeerd, en toen vormde het aangezicht geen "geheel" met de hele foto. maar ik zoek verder
            laat nog iets weten.

In elk geval bedank voor de commentaar, zowel pos. als neg.
            Last edited by Josv; 4 maart 2008, 11:35.
            Jos
            Site

Comment

Ik kan hier geen echt goed oordeel over vellen omdat ik zelf geen kunde heb dit soort artistiek werk.
              Zal dus mijn persoonlijke mening geven. Vind het model en pose en licht lekker vallen, en ook de achtergrond vind ik heel fraai gedaan. Maar ik heb hier een gemengd gevoel bij... of dusdanig fotoshoppen dat het model compleet in de achtergrond overgaat, of zo dat ze ervoor staat. Maar dat is zoals ik het als leek ervaar.
              Als laatste die hardere zarte vegen in het midden verstoren een beetje de zachte tinten van de rest.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

voor mij is de foto te druk

maar ik denk wel dat de foto mooier zou zijn als je de strepen en dergelijke weg laat en er een lichte bruine toning in brengt

Dat is mijn persoonlijke smaak uiterard, hoeven we geen discussie over op te zetten.
                Een amateur maakt zich druk om scherpte
                een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Hoi,

van die zwarte vlek, daar kunnen jullie best wel eens gelijk in hebben, ga dat eens bekijken
                  bedankt
                  Jos
                  Site

Comment

Hoi,

Heb een poging gedaan om de foto aan te passen aan de "aanwijzingen" hier op forum

Last edited by Josv; 4 maart 2008, 18:09.
                    Jos
                    Site

Comment

Klasse !
                      Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

Comment

De tweede vind ik stukken beter.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik vind dergelijke mengvorm tussen schilderkunst en fotografie schitterend.
                          Dit gaat helemaal niet om een goedkoop effectje, maar is een compositie die verder gaat dan puur vastleggen op foto.

Mij stoort het helemaal niet dat dit twee over elkaar lopen en je dus wat bruin in het gezicht hebt. Da's gewoon deel van het concept.

Doe gewoon verder wat je graag doet en volgens uw eigen inzichten.
                          Uw schilderijen zijn ook schitterend by the way en tonen voor mij aan dat je gerust kunt afgaan op uw eigen creatieve instinct.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            De tweede vind ik stukken beter.
                            Me to.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja.. dat ziet er al een stuk zachter uit zo. Compliment!
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X