ach.. beetje reclame mag wel
Had een lappie gekocht, juni 2006.
Ging stuk, in 3 fasen. Eerst de netwerkkaart (had nog een pcmcia) toen de grafische kaart (beeld werd rafelig) toen helemaal niets meer.
Balen want ik schiet via WIFI in de studio naar mijn lappie. Dat was woensdag en ik had em zondag nodig voor shoot.
Ik bellen.
Goedemorgen, met Dell service
Ja hier MadMax.. mijn lappie is dood.
Zoek zoek zoek..... o .. ik zie dat u een 3 jarig business abo heeft? (Had ik dat? hmmmm....'t was een aanbieding geloof ik)
Jah... ding is stuk en heb em super snel nodig.
Geen probleem meneer.
Waar moet ik hem naar toe brengen?
Naar toe brengen? We komen naar u toe, meneer.
Eh? Naar mij toe?
Jah.. bij u thuis.
Oh.. en wanneer?
Schikt het morgen?
Ehh.. morgen?
Uhuh...
Ja.. eh .. natuurlijk.
We zijn er tussen 9 en 5
hmm.. dat vind ik wat minder, maar okay.
Volgende dag om 8.30
Trinngggggg
Hallo?
Ja met de monteur van Dell. Ik ben er tussen 11 en 1
Ah.. dat is beter.
Trinnggg
Hallo?
Ik ben er om 12 uur.
Oh.. okay.
DingDong
De monteur.
Koffie?
Ja graag. En wat is het probleem?
Hmm.. mijn lappie is overleden.
Hmm.. niet zo mooi meneer. Heeft u een tafel?
Ja daar....
20 minuten later staar ik met tranen in mijn ogen naar circa 300 onderdelen op de keukentafel.
Meneer de monteur?
ja?
Uw koffie is koud.
oh.. ja.. ik was druk.
Ja dat zie ik. Wilt u een nieuwe?
Ja is goed, dan zet ik alvast de boel weer in elkaar.
<ik keek er twijfelachtig naar de hoeveelheid printplaten en schroefjes>
Toen ik terug kwam met verse koffie was er niet meer veel te zien van de onderdelen.
5 minuten later hoorde ik de bekende Windows tune.
Zo meneer, hij doet het weer
Duizendmaal dank.. tot de .. nee.. liever niet tot de volgende keer.
Volgende dag.
trinnngggggg.
Hallo?
Hallo.. u spreekt met de serviceafdeling van Dell. Gisteren was er een monteur bij u.. en wij willen graag weten of u tevreden bent?
Het antwoord laat zich raden
HOE BESTAAT HET anno2007 Dell bedankt
Het moederbord werd even in 30 minuten tijd vervangen. GRATIS
Had een lappie gekocht, juni 2006.
Ging stuk, in 3 fasen. Eerst de netwerkkaart (had nog een pcmcia) toen de grafische kaart (beeld werd rafelig) toen helemaal niets meer.
Balen want ik schiet via WIFI in de studio naar mijn lappie. Dat was woensdag en ik had em zondag nodig voor shoot.
Ik bellen.
Goedemorgen, met Dell service
Ja hier MadMax.. mijn lappie is dood.
Zoek zoek zoek..... o .. ik zie dat u een 3 jarig business abo heeft? (Had ik dat? hmmmm....'t was een aanbieding geloof ik)
Jah... ding is stuk en heb em super snel nodig.
Geen probleem meneer.
Waar moet ik hem naar toe brengen?
Naar toe brengen? We komen naar u toe, meneer.
Eh? Naar mij toe?
Jah.. bij u thuis.
Oh.. en wanneer?
Schikt het morgen?
Ehh.. morgen?
Uhuh...
Ja.. eh .. natuurlijk.
We zijn er tussen 9 en 5
hmm.. dat vind ik wat minder, maar okay.
Volgende dag om 8.30
Trinngggggg
Hallo?
Ja met de monteur van Dell. Ik ben er tussen 11 en 1
Ah.. dat is beter.
Trinnggg
Hallo?
Ik ben er om 12 uur.
Oh.. okay.
DingDong
De monteur.
Koffie?
Ja graag. En wat is het probleem?
Hmm.. mijn lappie is overleden.
Hmm.. niet zo mooi meneer. Heeft u een tafel?
Ja daar....
20 minuten later staar ik met tranen in mijn ogen naar circa 300 onderdelen op de keukentafel.
Meneer de monteur?
ja?
Uw koffie is koud.
oh.. ja.. ik was druk.
Ja dat zie ik. Wilt u een nieuwe?
Ja is goed, dan zet ik alvast de boel weer in elkaar.
<ik keek er twijfelachtig naar de hoeveelheid printplaten en schroefjes>
Toen ik terug kwam met verse koffie was er niet meer veel te zien van de onderdelen.
5 minuten later hoorde ik de bekende Windows tune.
Zo meneer, hij doet het weer
Duizendmaal dank.. tot de .. nee.. liever niet tot de volgende keer.
Volgende dag.
trinnngggggg.
Hallo?
Hallo.. u spreekt met de serviceafdeling van Dell. Gisteren was er een monteur bij u.. en wij willen graag weten of u tevreden bent?
Het antwoord laat zich raden
HOE BESTAAT HET anno2007 Dell bedankt
Het moederbord werd even in 30 minuten tijd vervangen. GRATIS
Comment