Vorige zondag een lens besteld, direct betaald, zelfde bank , dus op maandag was de betaling al door. Gebeld naar Redcoon om wat extra info ivm verzending via online chat, pakje was al naar TNT zei men en zou donderdag of vrijdag afgeleverd worden. Niks dus, opnieuw gebeld naar Redcoon, pakje is niet maandag maar woensdag pas naar TNT gegaan.
Sedert vrijdag status van het pakje bij TNT niet meer gewijzigd, vandaag gebeld, wat blijkt, ze zijn vrijdag langs geweest en heeft de koerier het pakje niet willen afleveren omdat de naam niet op de bel of brievenbus zou hebben gestaan, dus met andere woorden 'persoon onbekend op dit adres' volgens TNT en dat terwijl er op de deur een briefje hing voor TNT dat indien afwezig het pakje bij de buren kon worden afgegeven. Antwoord van TNT: iedereen kon dat briefje daar hebben gehangen . Alsof "iedereen" weet dat ik een lens heb besteld.
Resultaat: kan nu nog 2 à 3 dagen wachten op mijn lens omdat deze terug in distributie moet worden gebracht want het pakje is terug naar afzender, dus naar Redcoon.
Als er al twijfel zou zijn als de persoon al dan niet op het aangegeven adres woont, is het dan niet logisch dat de koerier een bericht na laat in de bus of op zijn minst de moeite doen om bij te buren te gaan, ook dat is niet gebeurd , als er dan een probleem is ga je dan direct bellen en dan weten ze toch dat ze de juiste persoon hebben als die belt om te vragen waar zijn pakje blijft.
Dit moest ik even kwijt....
Sedert vrijdag status van het pakje bij TNT niet meer gewijzigd, vandaag gebeld, wat blijkt, ze zijn vrijdag langs geweest en heeft de koerier het pakje niet willen afleveren omdat de naam niet op de bel of brievenbus zou hebben gestaan, dus met andere woorden 'persoon onbekend op dit adres' volgens TNT en dat terwijl er op de deur een briefje hing voor TNT dat indien afwezig het pakje bij de buren kon worden afgegeven. Antwoord van TNT: iedereen kon dat briefje daar hebben gehangen . Alsof "iedereen" weet dat ik een lens heb besteld.
Resultaat: kan nu nog 2 à 3 dagen wachten op mijn lens omdat deze terug in distributie moet worden gebracht want het pakje is terug naar afzender, dus naar Redcoon.
Als er al twijfel zou zijn als de persoon al dan niet op het aangegeven adres woont, is het dan niet logisch dat de koerier een bericht na laat in de bus of op zijn minst de moeite doen om bij te buren te gaan, ook dat is niet gebeurd , als er dan een probleem is ga je dan direct bellen en dan weten ze toch dat ze de juiste persoon hebben als die belt om te vragen waar zijn pakje blijft.
Dit moest ik even kwijt....
Comment