Heb in september een nieuwe Fuji S602Z gekocht, thuis gekomen vond ik een pixel die niet werkt, ben toen terug gegaan naar de winkel, maar deze wil 't niet omruilen voor een nieuwe en werd opgestuurd naar Fujifilm in Nederland, na 3 weken is 't teruggekomen met de melding dat 't dus is gemaakt, waar wat blijkt..... euvel bestaat nog steeds, heb toen maar een mailtje gestuurd naar Fujifilm en kreeg te horen dat ik de camera kon opsturen en werd 't omgeruild, nou da's netjes. Na 4 weken (was wat fout gegaan bij hun en de koeriersdienst) kreeg ik mijn camera terug, geloof 't of niet, deze heeft een een pixel die niet werkt....
Nu heb ik dus een mailtje teruggestuurd, ook naar de winkel waar ik 'm heb gekocht, om mijn geld terug te vragen.... dit willen/kunnen ze niet doen, omdat zij niet en ik quote " Een verzoek om geld retour van een aankoop kunnen wij helaas niet in behandeling nemen zonder dat wij in de gelegenheid zijn gesteld het probleem billijk en binnen redelijke termijn op te lossen." Nou 2 maanden tijd vind ik toch wel een redelijke termijn...... m.a.w. zij willen niet meer omruilen maar alleen nog maar repareren....
Wat moet ik doen?????
Nu heb ik dus een mailtje teruggestuurd, ook naar de winkel waar ik 'm heb gekocht, om mijn geld terug te vragen.... dit willen/kunnen ze niet doen, omdat zij niet en ik quote " Een verzoek om geld retour van een aankoop kunnen wij helaas niet in behandeling nemen zonder dat wij in de gelegenheid zijn gesteld het probleem billijk en binnen redelijke termijn op te lossen." Nou 2 maanden tijd vind ik toch wel een redelijke termijn...... m.a.w. zij willen niet meer omruilen maar alleen nog maar repareren....
Wat moet ik doen?????
Comment