Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke trigger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke trigger

    Ik heb me onlangs een canon 450d gekocht en nu is mijn vraag welke trigger ik er het beste zou kunnen voor kopen.Of maakt dat weergeen verschil wat je koopt.Het is om te experimentern heb overlaats gasten gezien in een station die zo een trigger hadden en flits op statief heb natturlijk vergeten te vragen welke het was. Maar kan me iemand vertellen welke ik het beste zou kopen liefst misschien ook meteen er bij zeggen dat die twee flitsen zou kunnen bedienen of eentje.Wat moeten jullie nog weten
    groetjes ronny En welke trigger als ik in de studio ga om modellen te fotograferen

  • #2
    Re: welke trigger

    Zelfde vraag?:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.


    welke ik het beste zou kopen
    pocketwizard

    Het is om te experimentern
    cactus trigger
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: welke trigger

      Maar nu weet ik ondertussen nog niet welke de beste trigger gaat zijn voor mij.Ik ben een beginnenling en wil graag jullie mening,jullie zijn toch meer de ervaren mannen/vrouwen.of worden beginnelingen hier niet graag verder geholpen

      Comment


      • #4
        Re: welke trigger

        google is op cactus trigger!
        of beter zoekfuctie hier

        zijn goed voor hetgeen je betaald!es goe rondsurfen en vragen
        cactus triggers zijn de goedkoopste en jah de pocketwizards zijn natuurlijk topsegment
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: welke trigger

          Als je leest wat er hier bij de strobisten geschreven staat,dan weet je al veel.De twijfels krijg je er gratis bij.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: welke trigger

            Elinchrom Universal Skyport trigger set, nog geen misser gehad en vrij goedkoop t.o.v.
            de PW's

            Comment


            • #7
              Re: welke trigger

              Kijk ook eens naar de Phottix Tetra, deze gebruik ik met een 40D en de 430ex flits.
              Dit werkt uitstekend en is met AAA batterijen.

              http://stores.benl.ebay.be/Hong-Kong-Supplies
              Mvg Nico

              Comment


              • #8
                Re: welke trigger

                Oorspronkelijk geplaatst door pico64 Bekijk bericht
                Kijk ook eens naar de Phottix Tetra, deze gebruik ik met een 40D en de 430ex flits.
                Dit werkt uitstekend en is met AAA batterijen.

                http://stores.benl.ebay.be/Hong-Kong-Supplies
                Moet je dan je flits manueel instellen of gaan de ETTL gegevens mee.

                Comment


                • #9
                  Re: welke trigger

                  Oorspronkelijk geplaatst door Krispol Bekijk bericht
                  Moet je dan je flits manueel instellen of gaan de ETTL gegevens mee.
                  Volledig manueel
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: welke trigger

                    Voor ETTL heeft PW nu een nieuw product gelanceerd dat deze gegevens mee kan doorsturen.
                    Groetjes - Aerrow
                    Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own" :)

                    Comment

                    Working...
                    X