Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke kenner wil een privé workshop geven?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke kenner wil een privé workshop geven?

    Ik ben op zoek naar iemand die heel wat ervaring heeft met fotografie in het algemeen en een expert is in het gebruik van flitsers op reportage (huwelijk, zwangerschap, kids,...) en dus het combineren van omgevingslicht en flitslicht.

    Ik heb de voorbije jaren enkele workshops gevolgd (o.a.bij Koen Hillewaert Mark de Roo,...) en heb er uren Youtube, etc... opzitten. De basis heb ik redelijk goed onder de knie, maar toch blijft het af en toe zoeken om 'het licht' juist te krijgen zoals ik het wens.

    Mijn bedoeling is dat ik ter plekke sneller kan werken en denken, zodat ik meer tijd en aandacht kan besteden aan mijn model en zijn of haar pose en de compositie... Nu is het vaak zo dat ik al mijn energie steek in de juiste belichting van model en achtergrond.

    Eigenlijk zoek ik iemand die een privé workshop op maat geeft waar ik met mijn vragen en bedenkingen terecht kan en die me op weg kan helpen, ook in moeilijke omstandigheden (vervelend zonlicht op de middag,...)

    Ik werk met flitsers van Godox (AD200 en AD600), dus iemand die daar ook kennis van heeft zou een meerwaarde zijn, al blijven de principes wel hetzelfde als met een reportageflitser neem ik aan.

    Iemand die zich aangesproken voelt of die iemand kent die zo'n workshop wil/kan geven? Graag een reactie hieronder of een bericht via PB!

    Ik woon in Dilsen-Stokkem maar kan me probleemloos verplaatsen naar eender welke locatie...

    En natuurlijk ben ik bereid te betalen voor een workshop van een kenner :-)

    Alvast bedankt!
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...
Working...
X