Van de verschillende paraplukes en softboxes begin ik het te snappen, maar zijn er eigenlijk nog veel meer dan die? Ik ben er al een tijdje naar ah goegelen maar vind nergens een overzichtje met voorbeelden.
Iemand een tip?
The Knight That Says Ni...kon
Bedoel je zoiets?
light comparisation
A.
::: Flickr :::
super!
Tof, Andries. Das leerrijk![]()
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
ik had nooit durven denken dat ander licht ook invloed had op de pose![]()
Bedankt, staat ook bij mijn bladwijzers nu.
Super!
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
some pictures: www.koenhillewaert.com, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Zeer interessant, Thx Guys![]()
Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex
BD1614BE
Laatst gewijzigd door guido.g; 26 januari 2011 om 20:42
pc op mijn werk maakte er ook een probleem van. Allerlei pop up over veiligheidsrisico's. Thuis heb ik Linux, nog nooit iets mee misgekomen. Wie stuurt de heer Arias er een mailtje over?
mooi, en nu over naar licht en het kneden ervan.![]()
Laatst gewijzigd door putor; 27 januari 2011 om 10:17
Mijne mac deed ook niet moeilijk..
Ot: inderdaad knappe duidelijke link!
::: Flickr :::
www. zarias. com geeft inderdaad virusproblemen.
De echte site: www.zackarias.com daarentegen niet![]()
Discussiemanager
een non-conformist op een non-conformistische wijze
*** member of the Belgium Strobist Group ***
Sorry voor de (ongewilde) overlast, dat was uiteraard niet de bedoeling!
Mijn PC (of beter: de actieve virusscanners) hebben blijkbaar stilzwijgend hun werk goed gedaan, anders had ik het zelf al moeten merken...
Heb er niets van gemerkt. Surf wel met firefox, iets minder gevoelig voor dat soort zaken.