Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Iemand hier ervaring mee? Weet niet of het hier thuishoort, zo niet, dan verneem ik dat graag natuurlijk. Kon hierover geen topic vinden op BD, vandaar dus.
Ben benieuwd naar de kwaliteit en resultaten eventueel?
Hartelijk dank voor de link Leuk deze review te lezen. Voor de goede orde, hij is deze week geleverd en ik heb zaterdag een opdracht voor een website die een groot sportevenement gaan ondersteunen in Z-Afrika en exclusieve foto's van MTB-ers daarop willen plaatsen. Ik wil de flitser hier ook voor gaan gebruiken met mijn Yongnuo YN622N Wireless triggers en mijn speedlight vanuit een andere (invals)hoek gebruiken als invullicht. Mag ik hier in dit onderdeel eventueel de resultaten met foto plaatsen om te laten zien?
Zoals beloofd de opstelling en het resultaat. Zelf ben ik niet echt 100% tevreden of het resultaat, maar ik had beloofd om even een voorbeeld te geven van de opstelling. Misschien dat we de shoot nog een keer overdoen
Uitgangspunt: Twee sporters gaan volgend jaar naar Zuid-Afrika en doen mee aan een Wereldwijd evenement wat volledig ten goede komt aan een goed doel. Zij bouwen een website en hebben foto's nodig. De trend en opzet is dat de foto's worden gemaakt in een gebied wat ogenschijnlijk lijkt op het gebied daar in zuid-Afrika. De warmte en zon moeten een bepaalde uitstraling geven in de foto's. Dus dit is het resultaat van de eerste testen met de reportageflitser Godox.
Combinatie van strobist en beweging, wat in timing met wielrenners vaak moeilijk is..
- Opstelling met extra licht van de Godox en rechts in het beeld een speedlight als invullicht op laag vermogen(niet zichtbaar in de foto)
- Opstelling voor een zonnige foto in half zijdelings profiel onder hoek van 45 graden
Comment