Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes studio flitser op accu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes studio flitser op accu

    Hallo,


    Pas geleden heb ik een falcon eyes GN300AD set gekocht.
    Elektronica is een hobby van me dus lijkt het mij wel mogelijk om de accu functie zelf aan te sluiten.

    Wat ik mis zijn de aansluitingen van de pinnen op de speciale connector.
    Is er iemand die mij daaraan kan helpen?

    Alvast bedankt, Hans
    Canon EOS 450D + grip - EF 50 1,4 USM - EF-S 18-55 1:3.5-5.6 IS - EF 75-300 1:4-5.6 - EF 28-80 1:3.5-5.6
    Canon EOS 500 met grip - Canon S50

  • #2
    Re: Falcon Eyes studio flitser op accu

    ik vrees dat je niet zo snel de correcte gegevens zal terugvinden, tenzij iemand die zo'n accu heeft dat kan nameten, of dat je die even kan lenen om te bekijken.
    Een andere optie is natuurlijk om één van de koppen open te maken, en de interne aansluitingen te bekijken. Je zal wsl toch moeten een eigen connector aanbrengen (tenzij ze een standaard connector gebruiken) denk ik, dus je garantie ben je dan sowieso kwijt...

    grz
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes studio flitser op accu

      mss een aantal agregaten

      http://www.studioflash.be/product_in...oducts_id/1656

      http://www.studioflash.be/product_in...oducts_id/1433

      mg david
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes studio flitser op accu

        Ik ben ook geïnteresseerd in deze thread.
        (Bezit zelf de GN600AD)

        De oplosssing van david_ve is niet het gezochte. Deze invertors geven een AC spanning van220V, 50Hz. Terwijl op de "GN" reeks een connector voorzien is om een DC spanning als voeding aan te leveren.
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes studio flitser op accu

          Ik heb die Tronix Explorer XT. Die Flash Feeder Compact is in ieder geval af te raden! Servix (verdeler Elinchrom) biedt die niet meer aan, omdat ze er te veel problemen mee hebben gehad. Zij verkopen nu ook de Tronix, die ze uitgebreid getest hebben voor Elinchrom spots en ook goedgekeurd hebben.
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

          Comment


          • #6
            Re: Falcon Eyes studio flitser op accu

            Oorspronkelijk geplaatst door Walt Bekijk bericht
            Ik ben ook geïnteresseerd in deze thread.
            (Bezit zelf de GN600AD)

            De oplosssing van david_ve is niet het gezochte. Deze invertors geven een AC spanning van220V, 50Hz. Terwijl op de "GN" reeks een connector voorzien is om een DC spanning als voeding aan te leveren.
            Dat komt omdat FE voor dit type flitsers een aparte batterijpak in zijn assortiment had.
            Maar deze hebben ze terug uit de handel genomen wegens problemen blijkbaar.

            Misschien dat er nog iemand op he forum is die zo een batterij heeft.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment

            Working...
            X