Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

combinatie speedlight met studiolampen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • combinatie speedlight met studiolampen

    Ik heb net het magmod systeem aangeschaft (met ondere andere de magbeam). Ik zou dus graag mijn externe flitser (godox V860II voor fuji) gebruiken om de achtergrond in mijn studio uit te lichten, gebruik makende van die magbeam. Graag had ik dit gedaan in combinatie met mijn studiolampen van elinchrom (om de persoon uit te lichten). Kan je die 2 combineren ? Hoe moet je je flitser dan concreet instellen. Ik kan mijn zender niet gebruiken want op mijn camera staat mijn zender waarmee ik mijn studiolampen aanstuur.

  • #2
    Re: combinatie speedlight met studiolampen

    Welke trigger gebruik je?
    Als ik google, dan zie ik dat de Godox X1T zender van boven nog een hotshoe heeft.

    Mijn cactussen hebben dit ook, en dan kun je gemakkelijk 2 zenders boven elkaar plaatsen.

    Comment


    • #3
      Re: combinatie speedlight met studiolampen

      Traditioneel zet je de flitsen in een optical slave opstelling zodat ze meeflitsen. Dus voor jou zou dat de godox zijn dat je even moet kijken hoe je die in slave kan opstellen.
      Alternatief combineer ik ook wel Elinchrom of Phottix studioflitsen met speedlites. Ik heb onder de trigger van mijn speedlites een optical cel gehangen. Dat werkt ook prima in studio maar niet in buitenlucht. Die optie kost je 10 euro op ebay. Het is wel mogelijk dat het niet werkt op je trigger. Ja, dan ben je 10 euro kwijt e

      Comment

      Working...
      X