eindelijk ook mijn album klaar gekregen.... Het liefst van al fotografeer ik mensen, maar heb toch een inspanning gedaan om de omgeving ook eens vast te leggen...
te bekijken via mijn website : http://users.skynet.be/stef-vds
Stef
![]()
Ik geraak nie binnen op uw site
De foto die hier staat vind ik alvast de max! Echt mijn ding...
[edit:] ah gelukt! Waaw zeg uw portretten mogen er best zijn!
http://katrijn.fotopic.net
Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon
mooi albummeke
is wel tof om al die koppen es te zien hé
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime
sebiet nog es proberen Kat....Originally posted by Kat
Ik geraak nie binnen op uw site
De foto die hier staat vind ik alvast de max! Echt mijn ding...
Stef
Hee pompiereke, schoon albummeke, maar ge gaat ambras krijgen met die van ons denk ik als ge die foto van haar laat staan ....
En ik kan het je zeggen, als die in een furie schiet .....![]()
Stef,
Veel geslaagde portretjes, maar ge hebt toch wel het mooiste portret van de Jacques dat ik ooit al heb gezien (ik zwans niet!)
...maar ik laat nooit meer mijn "Kanon" zien, goegeweten!![]()
well done Stef,
en laat die van Tom's madam maar staan ... ik vind die eigenlijk nog zo slecht niet ... het kan duiden op de gezelligheid en de totale ongedwongenheid van een BD-SD.
(amai mijne frak - hallo kroket)
mvg,
Giant Pat
Do or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
Of dat, óf ze ging net op een (C/K)anon zitten...Originally posted by giantpat
... het kan duiden op de gezelligheid en de totale ongedwongenheid van een BD-SD.
Mooi album Stef ! met gelukkig toch ook veel mensen erop (tja t is je specialiteit of het is het niet he) Heel leuk die foto van Teddy met passagier op Harrietje door het windscherm heen gefotografeerd!
Amaiii... Stef, ik zag u altijd maar tetteren en zwanzen en 'k heb u nooit belekens zien maken
Je specialiteit zijn idd. mensen, prachtige portretten hoor...
Mijn favo is 007 met San jae en Ar.. aetr.. artrit.. Artanis
En merci om "ambulanceke-pompier" te zijn die dag hé!
Edit; laat Maggy er echt zo maar in, die doet soms idd "zo raar" hé![]()
TB neemt me de woorden uit mijn mondOriginally posted by teddy-bear
Amaiii... Stef, ik zag u altijd maar tetteren en zwanzen en 'k heb u nooit belekens zien maken![]()
Stef, je hebt me toch minstens 2x aangenaam verrast:
1) omdat je zo spontaan je dure materiaal uitleende aan een tot dan "doodvreemde"
2) omdat je met dat materiaal, dat ik maar amper kan vasthouden, zo'n prachtige foto's maakte zonder dat het opviel.
Ik kom volgende keer langs voor de tweede les!
-------------------------------------------http://lut.fotopic.net
Mooi album Stef.
Zeker dienne motto op één wiel.. Knap zeg.
Heel knap album en de moto op één wiel is ook mijn favo![]()
![]()
De BW's vind ik zonder twijfel de mooiste. Maar zoals vermeld hierboven, je hebt echt een feeling voor portretten.
BTW kan je de originele van Artanis en mij op m'n hotmailadres doorsturen? Sam_Jae@...
Greetz
Sam Jae
(\__/)
(='.'=)Fear the almighty powers of Bunny!
(")_(")Bunny will give you free computergames in Heaven, and some virgins too
komt voor mekaar...Originally posted by Sam Jae
De BW's vind ik zonder twijfel de mooiste. Maar zoals vermeld hierboven, je hebt echt een feeling voor portretten.
BTW kan je de originele van Artanis en mij op m'n hotmailadres doorsturen? Sam_Jae@...
Greetz
Sam Jae
bedankt allemaal voor de toffe complimentjes...
Stef
zeg als ik hier tussen de regels lees .. teddy heeft de stef alleen zien tetteren, en lut heef de stef zijne cam geleend .. ik begin te begrijpen hoe het komt dat dit zo een mooi album geworden is![]()
![]()
nee, alle gekheid op een stokje .. er zitten meesterwerkjes tussen .. en je foto die je hierboven gezet hebt is id een topper die laat zien dat je ook iets anders dan portretjes kan![]()
De Z/W foto's vind ik de beste. Heb je die gemaakt met je analoge toestel of met je digitale toestel en dan omgezet?
http://www.demetrius.be
Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro
Ha nee he Dimi...met mijn digitaal toestel natuurlijk he....ze zouden mij daar nogal afvlammen met mijn prehistorisch toestelleke...
Stef