Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Yerseke-Zierikzee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Yerseke-Zierikzee

    Ik heb al zoveel mooie foto's gezien dat het moeilijk is om daar nog iets aan toe te voegen. Om toch een beetje een persoonlijke touch te geven, heb ik ditmaal (sommige van) mijn foto's (nl. 3, 4 en 5) wat harder bewerkt dan gewoonlijk. Voor alle foto's is er zowel LR als PS CS6 aan te pas gekomen, plus filters van OnOne, Nik of Topaz voor de 3 laatste...

    #1: Doet me aan de Titanic denken...



    #2: Gestapeld (en vandaag niet echt in trek)



    #3: Haventje van Zierikzee. Een ouwe forumbekende heeft hier z'n schuitje liggen.



    #4: De obligate Zeelandbrug, van wat verder af



    #5: En van wat dichter bij


    Ik heb -vooral omwille van de barre kou- slechts een zestigtal foto's gemaakt, maar toch goeie herinneringen overgehouden aan deze prachtig geslaagde Shooting Day. Dank voor de puike organisatie en het leuke gezelschap.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: SD Yerseke-Zierikzee

    mooie/leuke eerste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: SD Yerseke-Zierikzee

      mooie bewerkingen
      Hoeveel foto's zouden er eigenlijk van die brug genomen zijn, die dag?

      zojuist eens gecheckt
      te zien aan m'n cijfertjes heb ikzelf er maar 144 genomen, waar die brug er op een of andere mate opstaat
      Last edited by noenkelMi; 26 maart 2013, 10:21.
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: SD Yerseke-Zierikzee

        Alweer een mooie reeks
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: SD Yerseke-Zierikzee

          Het effect dat je op de laatste foto van de brug hebt toegepast maakt het mooi

          mvg
          Marc
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

          Comment


          • #6
            Re: SD Yerseke-Zierikzee

            Knap werk Les , knap gezien van nr2, plaatje wat mij ontgaan is op de boot.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: SD Yerseke-Zierikzee

              Weer een mooi reeks en voor mij de voorlaatste als favoriet
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

              Comment

              Working...
              X