Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

    Mijn bescheiden bijdrage:

    BOUNCING W/ STEFFI 1
    Steffi langs de ene kant van de gallerij, de 5in1 (105cm?) reflector (zilveren kant) op statief op ongeveer 2m rechts van mij...

    FLASHING W/MAXINE
    Maxine op een stoel gezeten met rechts een raam en extra reflector om het licht te bouncen, de achtergrond donker om dungeon sfeer te veeeren. Links voor en achter Maxine 2 yongnuo 560's op shoot through paraplu's, getriggerd met RF602's...

    BOUNCING W/ STEFFI 2
    Steffi halverwege de trap gezeten, ik langs de overkant op dezelfde hoogte. rechtsboven achter mij dezelfde reflector die het zonlicht van het dak op Steffi schijnt...
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

  • #2
    Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

    mooi gedaan Loloboy
    voor mij 3-1-2

    grtz patje
    ps: veel bijgeleerd ?

    Comment


    • #3
      Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

      Oorspronkelijk geplaatst door patje760 Bekijk bericht
      mooi gedaan Loloboy
      voor mij 3-1-2

      grtz patje
      ps: veel bijgeleerd ?
      YUPPERS!

      Wat hebben we geleerd vandaag?
      1. De wet van de Adamsfamily (ofzoiets)
      2. Koop geen dure spullen, met Gaffertape, een elastiek me bol aan en een nanoklem hou je een hele studio bijeen.
      3. Laat een blond model nooit van uw drinken drinken want die beschuldigt u nadien dadde die zat wil voeren.

      Neenee, twas heel leerzaam en het lijvige naslagwerk zal zeker nog van pas komen, ook het technische gedeelte om alles nog eens na te doen is great!
      Een aanrader en ik wil zeker met Leon nog eens langer met de praktijk bezig zijn, dat deel is wat aan mij voorbij gegaan wegens te kort aan tijd.
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

      Comment


      • #4
        Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

        1 en 3 zijn best ok.

        op 2 is er naar mijn idee iets fout gegaan!
        kleuren zijn totaal niet wat ze moeten zijn, zeker in't schaduw gedeelte.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          1 en 3 zijn best ok.

          op 2 is er naar mijn idee iets fout gegaan!
          kleuren zijn totaal niet wat ze moeten zijn, zeker in't schaduw gedeelte.
          Tja... twas redelijk snel snel en heb dan het materiaal afgestaan aan de andere aanwezigen. De 2 anderen was ik alleen met Steffi gedaan en kon beter plannen.
          Iets wat ik nu geleerd heb, mee organiseren EN deeleamen is een nono. Voor fotografie moet je je tijd kunnen nemen.

          Grtz,
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

          Comment


          • #6
            Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

            Voor mij 1 en 3.
            Ik wacht op de volgende initiatie......en hoop er dan te kunnen bij zijn
            MVG. Hugo

            Comment


            • #7
              Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

              Hey Johan,
              Voor mij 1 en 3 ..vooral de achtergrond (mooie DOF) bij 1 is knap !!
              We hebben zaterdag weeral wat bijgeleerd, .. op naar de volgende !
              Grtz
              Bart

              Comment


              • #8
                Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

                Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
                Hey Johan,
                Voor mij 1 en 3 ..vooral de achtergrond (mooie DOF) bij 1 is knap !!
                We hebben zaterdag weeral wat bijgeleerd, .. op naar de volgende !
                Grtz
                Bart
                Ja, da raam heeft wel iets.
                En idd. het was heel leerzaam, optrekken met Leon is altijd bijleren maar waar hij dat materiaal allemaal steekt een ook weet waar da zit... ik zou er gek van worden!
                Next time!
                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                BE-Wommelgem
                .: 20D & D700 :.

                Comment


                • #9
                  Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

                  1!!! Dat venster is zòòòòò mooi. Oh en dat model staat ook niet in de weg!
                  3 ook, voor 2 sluit ik me aan bij hierboven, maar uit eigen ervaring weet ik dat het licht er daar nogal raar uitzag.

                  "Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Waterschei + strobist initiatie • 21 mei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                    1!!! Dat venster is zòòòòò mooi. Oh en dat model staat ook niet in de weg!
                    3 ook, voor 2 sluit ik me aan bij hierboven, maar uit eigen ervaring weet ik dat het licht er daar nogal raar uitzag.
                    Eigen schuld, was de boel aan het opstellen en ben dan gestopt. Te weinig licht op dat moment voor die instellingen, heb ik geleerd!
                    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                    BE-Wommelgem
                    .: 20D & D700 :.

                    Comment

                    Working...
                    X