Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Roeselare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Roeselare

    1. De polyfonie hangt samen met een topperiode op kunstgebied van onze vlaamse Heimat - mr. Willaert verdient een plaatsje.

    ps. Eerst dacht ik dat men die steen gevandaliseerd had - tot bij nader inzicht dit een weergave is van notenbalken uit deze periode.

    2. een kunstwerk tegen een muur.


    3. een klassieker.


    4. Als je wat door het centrum wandelt en ineens een open protestantse kerk binnenwandelt kan u deze vondst tegenkomen, een orgel van Bamboe.


    5. Wim heeft de details getoond, wij vullen eventjes aan.


    6. Een bizar bord, wetende dat het klein seminarie veel bezoekers met zich meebrengt, verklaart al iets...

    PS. Let op de schaduw in het bord - er staan er meerdere in de buurt van het klein seminarie.

    7. gedenkplaat van de heropbouw


    8. Een literair monument


    9. bij de Arme klaren - stond de deur ook open rond het evenement ter herdenking van de bevrijding van de eerste wereld oorlog - en ook daar was er ook 't een en 't ander te zien - een kleinnood boven de deur.


    10. engeltjes - ook die hebben we gevonden.


    Gebruikt: Sony A7II - kitlens 28-70 f3.5-5.6 / Samyang 24mm f2.8 FE / Samyang 35mm f2.8 FE

  • #2
    Re: SD-Roeselare

    We hebben samen gelopen en toch weer andere zaken gezien ... of anders gefotografeerd.

    Bij de arme klaaren waren er enkel houten sculpturen te zien, maar daarom niet minder mooi.
    Nr 9 vind ik ersoonlijk te wit. Het houten kopje is zwart, waar er wel wat bruin in moet.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: SD-Roeselare

      Ik heb zonet nummer 9 een andere filterbehandeling gegeven (gewoon de chrome weggehaald met gimp 2.10 - en wat bijgeregeld nog).

      Comment

      Working...
      X