Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oisterwijk: De Paddo's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Oisterwijk: De Paddo's

    We hadden afgelopen zaterdag het weer goed mee en het was een gezellige dag. Ik ga de komende weken 3 posten doen: een van de paddestoelen, een van de vennen en een van de Koningshoeve.













    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

    Het was soms de processie van Echternach - maar wel zinvol - met al die zwammen. Dit reeksje is uiteraard maar een kleine selectie van wat we allemaal aangetroffen hebben - ook dankzij Wim die ons regelmatig even halt toegeroepen heeft.
    De beelden zelf zijn uiteraard sprekend met mooie diepe kleuren. De eerste 6 foto's zijn echt top - bij de laatste zaten we met het gegeven dat we geen borstel en schaar mee hebben genomen.
    Van de andere kant kunnen we een groene pluim op onze hoed steken, we hebben zelfs geen grassprietje pijn gedaan.

    Comment


    • #3
      Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

      Rob,

      Het is een schitterende reeks geworden waarbij ik bij 1 foto direct moet denken aan het sprookje
      over broodkruimels om de weg terug te vinden, maar hier zijn het paddestoelen die gevolgd moeten worden.
      Het gaat dus over de 3de foto waarbij je echt als kijker wordt in meegezogen.
      Persoonlijk zou ik proberen de eerste horizontale lijn ts de 2 bovenste paddestoelen weg proberen halen.

      De laatste foto van het bosje (paddo's + gras) herken ik reeds, een iets ander standpunt, maar vind
      ik een pareltje.
      Voor mij zijn de grassprietjes dan ook een grote meerwaarde.

      Groetjes,

      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

        Rob, zoals we altijd van jou mogen verwachten. Op en top.
        Ivo, die schaar en het penseel kwam niet te pas bij de laatse hoor, die hadden we eerder nodig op andere lokaties waar door gebrek naarstig werd geblazen en gewaaierd en ...
        Bij dze groep hielden we halt omdat het geheel zo boeiend leek en lijkt en dus geen geblaas, geen gewaaier en nog minder een geknip.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

          Dag Rob,
          Bedankt voor de rondleiding.
          Prachtige paddo foto's.
          En, oei, ik zat precies in de weg bij nr 5.
          Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
          M.v.g. Marc

          Comment


          • #6
            Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

            Ziet er mooi uit Rob :-) Wat hebben we een mooie omgeving om in te vertoeven he. Bij welke Vennen hebben jullie allemaal gelopen en zijn jullie ook nog langs de Venkraai gekomen?
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment

            Working...
            X