Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard SD Oisterwijk: De Paddo's

We hadden afgelopen zaterdag het weer goed mee en het was een gezellige dag. Ik ga de komende weken 3 posten doen: een van de paddestoelen, een van de vennen en een van de Koningshoeve.

Sony, Nikon en Olympus
    Fotoseries

Standaard Re: SD Oisterwijk: De Paddo's

Het was soms de processie van Echternach - maar wel zinvol - met al die zwammen. Dit reeksje is uiteraard maar een kleine selectie van wat we allemaal aangetroffen hebben - ook dankzij Wim die ons regelmatig even halt toegeroepen heeft.
    De beelden zelf zijn uiteraard sprekend met mooie diepe kleuren. De eerste 6 foto's zijn echt top - bij de laatste zaten we met het gegeven dat we geen borstel en schaar mee hebben genomen.
    Van de andere kant kunnen we een groene pluim op onze hoed steken, we hebben zelfs geen grassprietje pijn gedaan.

Rob,

Het is een schitterende reeks geworden waarbij ik bij 1 foto direct moet denken aan het sprookje
    over broodkruimels om de weg terug te vinden, maar hier zijn het paddestoelen die gevolgd moeten worden.
    Het gaat dus over de 3de foto waarbij je echt als kijker wordt in meegezogen.
    Persoonlijk zou ik proberen de eerste horizontale lijn ts de 2 bovenste paddestoelen weg proberen halen.

De laatste foto van het bosje (paddo's + gras) herken ik reeds, een iets ander standpunt, maar vind
    ik een pareltje.
    Voor mij zijn de grassprietjes dan ook een grote meerwaarde.

Groetjes,

Dirk

Rob, zoals we altijd van jou mogen verwachten. Op en top.
    Ivo, die schaar en het penseel kwam niet te pas bij de laatse hoor, die hadden we eerder nodig op andere lokaties waar door gebrek naarstig werd geblazen en gewaaierd en ...
    Bij dze groep hielden we halt omdat het geheel zo boeiend leek en lijkt en dus geen geblaas, geen gewaaier en nog minder een geknip.
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Dag Rob,
    Bedankt voor de rondleiding.
    Prachtige paddo foto's.
    En, oei, ik zat precies in de weg bij nr 5.

Soortgelijke discussies

1. KVL Oisterwijk
    Door marius in forum Beginnershoek
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 1 mei 2011, 00:31
  2. Kunst in Oisterwijk (NL)
    Door DamnSharp in forum Architectuur & Urbex
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 29 juni 2007, 14:57
  3. Sculpturenfestival te Oisterwijk
    Door starengine in forum Stilleven & Abstract
    Reacties: 2