Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Groote Meer: 25/08: water hier, water daar, dus de waterjuffers even bij elkaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Groote Meer: 25/08: water hier, water daar, dus de waterjuffers even bij elkaar

    Ik blijf maar beelden vinden met allerlei klein grut op en het verbaast me niet echt.
    In de wereld van macro is er veel, heel veel te zien. Je moet alleen maar goed te kijken en dan rap, vliegensrap te zijn.
    Duidelijk is dat macro en het zien van een biotoop oefening vraagt en vergt.
    Onze omgeving overspoelt ons met een overdosis aan beeldinformatie. Komt er nu op neer de juiste en nodge beeldinfo te filteren. We noemen dat kijken met een bril met oogkleppen.
    Tot slot enkele waterjuffers die de dans niet konden ontspringen. Er is nog heel wat meer gevonden, nu die krijg je nog wel in vorm van een albumlink. De volgende episodeshandelt dan over flora.










    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: SD-Groote Meer: 25/08: water hier, water daar, dus de waterjuffers even bij elkaa

    3 mooie beelden de eerste heeft wel een wat drukke dof jammer

    Comment


    • #3
      Re: SD-Groote Meer: 25/08: water hier, water daar, dus de waterjuffers even bij elkaa

      Ben blij het groene juffertje te zien. Tis me maatje

      Comment

      Working...
      X