|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Ja t'is zoals die sauskes! PERFECT
vooral nummerke 1! vind ik mooi.Greetz
||||
|
Citaat:
In ieder geval een toffe reis ... en hopelijk voor jou ligt er sneeuw (en als je terugkomt, breng dan wat sneeuw mee) Greetz
||||
|
Word dat dan de prijs voor de meeste geportretteerde BD'er
Een Fish Eye lens ![]() Ik vind uw eerste het mooiste, en ook benieuwd naar de rest op de cd of album.
|
Citaat:
Zal ZEKER voor na de reis zijn. Heb enkele zeer zware dagen achter de rug en daarvan was zondag 14/01 de lichtste. Ben terug thuis op zaterdag 27/01. Dan zondag even tot rust komen en maandag terug er tegenaan.
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! BD0460BE Laatst gewijzigd door Bachus1909; 19 januari 2007 om 08:14 |
|
|||||
|
mooi, bij de eerste krijg ik het gevoel alsof ik weer in die namaakbunker stond in het museum
maar deze keer zonder draaiingenPrettige reis
|
Mooie 'brede' reeks
Vooral die eerste, de brug is net een geplooid stukje beton over het water
| Weergave | |
|
|
![]() |