Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ook hier weer drie speciale, alhoewel, blijkbaar vind ik nergens nog normale beelden in alle reeksen
De "La mort Subiet" ... Ik vind de vervorming, raar, maar wel goed passend bij de tittel. De schuine, bolle muren, ... 't is precies of ik er ben binnen geweest en er ne mort subiet heb aan overgehouden
En die bokes van uit grootmoederstijd (1900). Ik dacht daar met de volgende SD binnen te stappen, maar bij nader toezien, misschien beter niet...
De speculozen bij het café "moca" recht tegenover de Prinsengalerij is dan weer een meenemertje, meeëtertje
In foto drie, zie ik dezelfde lensvervormingen zoals ik bij foto 1 zag. Klopt dit ? Welk objectief heb je daarbij gebruikt ? ZOu hier toch proberen die vervroming recht te trekken.
Verwijderd door mij zelf bij nader inzien bd niet waardig.
Lioudmila
HHmmzz... BD niet te hoog inschatten a.u.b.
Als uw foto's BD niet waardig zijn, dan stopt de bestaansreden van BD voor de helft.
Het enige wat er kan gebeuren is dat je enkele eerlijke commentaren krijgt, waaruit je kan leren, en dat heeft weinig met waardigheid te maken.
Het onplezante is dat er reeds twee commentaren staan, die eigenlijk nu nietszeggend zijn.
Nja... ieder zijn keuzes.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
HHmmzz... BD niet te hoog inschatten a.u.b.
Als uw foto's BD niet waardig zijn, dan stopt de bestaansreden van BD voor de helft.
Het enige wat er kan gebeuren is dat je enkele eerlijke commentaren krijgt, waaruit je kan leren, en dat heeft weinig met waardigheid te maken.
Het onplezante is dat er reeds twee commentaren staan, die eigenlijk nu nietszeggend zijn.
Nja... ieder zijn keuzes.
Mvg
Chris
Ok bd niet waardig is overdreven. Ik had die foto's wat te snel gepost zonder goed te kijken wat er mis mee was. Meer moet er niet achter gezocht worden. Ik kan zeker tegen comentaar.
Mvg, Lioudmila
Ok bd niet waardig is overdreven. Ik had die foto's wat te snel gepost zonder goed te kijken wat er mis mee was. Meer moet er niet achter gezocht worden. Ik kan zeker tegen commentaar.
Mvg, Lioudmila
BIj die foto die er nu staat is er voor mij ook één dingetje mis... Op zich best leuk en goed gezien, maar het blauwe emmertje staat zo sterk in de compo, dat mijn blik er steeds naar glipt. Door wat bij te snijden, en het speculoospak beeldvullend te maken, hou je m.i. de aandacht beter op de voorgrond.
Comment