Ja, onze Mark bezorgde ons wat opdrachten en niettegenstaande we geen goesting hadden hebben we dan toch maar een poging gedaan.
We zaten met zijn drieën in opdrachtgroep 3.
GROEP 3
Wim.Vanmaele(OV)
Rx-ke
Kadoeter
ThaBu
Maar helaas is kadoeter niet komen opdagen, of hebben we hem niet gezien ...
Met mijne grote kwebel dan maar ops tap. Ik hoop dat de medewandelaars van mijn opmerkingen toch hulp gehad hebben. Ik heb me wel geamusseerd waarvoor dank aan Rx-ke en ThaBu
Maar, ik start toch eerst met een outsider. De skyline van Antwerpen.
Antwerpen tot juist aan de parking
De opdrachten:
Groep 3
1. Vanaf dit standpunt heeft BD lid Dondimorrio in 2012 tijdens deze SD met zijn foto in de HOF gestaan op BD. Kunt u dit standpunt terugvinden en een vergelijkbare foto hier vastleggen?
Precies hetzelfde maar niet helemaal.
2. Silvius(voornaam van deze Romeinse krijger) was diegene die de stad destijds redde van de reus en er trots een lichaamsdeel afhakte en in het Scheld wierp. Kun jij een foto maken van dit lichaamsdeel of van beiden, de redder der stad en zijn trofee?
Weg met diene brol.
Omdat er teviel roemmel ip de met stoen.
3. Kelders en geheime gangen zijn alom bekend in A’pen. Kun jij van een beroemd steegje een leuke avondfoto maken? Zorg dat je geen vlaai tegen uw oren krijgt in deze gang!
Van die vlaaien hebben we niet veel gezien.
Enkel sfeer
Aan de andere kant van de muur zal het altijd kleurrijker zijn dan hier.
We zaten met zijn drieën in opdrachtgroep 3.
GROEP 3
Wim.Vanmaele(OV)
Rx-ke
Kadoeter
ThaBu
Maar helaas is kadoeter niet komen opdagen, of hebben we hem niet gezien ...
Met mijne grote kwebel dan maar ops tap. Ik hoop dat de medewandelaars van mijn opmerkingen toch hulp gehad hebben. Ik heb me wel geamusseerd waarvoor dank aan Rx-ke en ThaBu
Maar, ik start toch eerst met een outsider. De skyline van Antwerpen.
Antwerpen tot juist aan de parking
De opdrachten:
Groep 3
1. Vanaf dit standpunt heeft BD lid Dondimorrio in 2012 tijdens deze SD met zijn foto in de HOF gestaan op BD. Kunt u dit standpunt terugvinden en een vergelijkbare foto hier vastleggen?
Precies hetzelfde maar niet helemaal.
2. Silvius(voornaam van deze Romeinse krijger) was diegene die de stad destijds redde van de reus en er trots een lichaamsdeel afhakte en in het Scheld wierp. Kun jij een foto maken van dit lichaamsdeel of van beiden, de redder der stad en zijn trofee?
Weg met diene brol.
Omdat er teviel roemmel ip de met stoen.
3. Kelders en geheime gangen zijn alom bekend in A’pen. Kun jij van een beroemd steegje een leuke avondfoto maken? Zorg dat je geen vlaai tegen uw oren krijgt in deze gang!
Van die vlaaien hebben we niet veel gezien.
Enkel sfeer
Aan de andere kant van de muur zal het altijd kleurrijker zijn dan hier.
Comment