Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pre shoot SD Oostende (3 april)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pre shoot SD Oostende (3 april)

    Omdat er wat interesse is van sommige mensen om de zaterdag al wat op te warmen, zal er ook een preshoot plaats vinden.

    We spreken af om 14.00 aan de randparking.


    Bij problemen ben ik altijd telefonisch bereikbaar op 0477/239843

    Vandaar vertrekken we in colone richting vismijn, we rennen het oosterstaketsel op (wie zin heeft mag een frisse duik nemen ). Vandaar gaan we langs het strand richting het Fort Napoleon (ingangsprijs €4 - huisdieren niet toegelaten)

    http://www.fortnapoleon.be/nl/

    Deelnemers:

    Wunjo en Amica +eten
    Pieterbie +eten
    Noname + Coby +eten
    Jacki + Erik+eten indien gastronomische verantwoord
    Filmar + 1
    mr. Wim



    Mensen die nog willen inschrijven, moeten het ook maar laten weten.

    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

  • #2
    Wij komen enkel 's zondags!

    Comment


    • #3
      Euh, ik eigenlijk ook... enkel op zondag de 4de...

      wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Hallo Wunjo

        We gaan graag mee en willen s'avonds ook graag gevoederd worden.
        Als alles goed gaat komen we s'ochtens rond 11 uur aan, dus hebben we genoeg tijd om jullie te vinden
        De randparking is dat hetzelfde vertrekpunt als s'zondags?
        We verheugen ons weer op een gezellig weekend.

        Groetjes Coby en NoName

        Ps, ik heb je ook nog een Email gestuurd maar weet niet of die aankomt dus ook maar hier neergezet.
        Nikon D100,
        Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Ik denk dat Erik en ik wel meegaan, maar ik laat het nog definitief weten.
          Wat eten betreft: kunnen we dat niet ter plekke bepalen? We zijn toch maar met weinig. Ik wil graag één dag wél gastronomisch verantwoord eten
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Originally posted by Coby
            Hallo Wunjo


            De randparking is dat hetzelfde vertrekpunt als s'zondags?

            Ps, ik heb je ook nog een Email gestuurd maar weet niet of die aankomt dus ook maar hier neergezet.
            Is idd hetzelfde vertrekpunt als de zondag.
            Mail is ook toegekomen.
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #7
              Originally posted by Wim
              Euh, ik eigenlijk ook... enkel op zondag de 4de...

              wim
              Had me gebasseerd op de antwoorden die ik gekregen had van de vorige email.

              Maar is geen probleem hoor ...
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacki
                Ik denk dat Erik en ik wel meegaan, maar ik laat het nog definitief weten.
                Wat eten betreft: kunnen we dat niet ter plekke bepalen? We zijn toch maar met weinig. Ik wil graag één dag wél gastronomisch verantwoord eten
                Momenteel zijn we met weinig en zal het normaal gezien geen probleem zijn om ergens "gastronomisch verantwoord" te gaan eten.
                We moeten er wel rekening mee houden dat het zaterdag avond is en aan het begin van de paasvakantie.
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • #9
                  Haha, moet het eten koosjer bereid zijn, Jacki?
                  Op een zaterdag in Oostende in de paasvakantie on the fly proberen ergens te gaan eten dat "gastronomisch verantwoord is" is zeer riskant. We reserveren best.
                  We kunnen gaan chinezen, Oostende heeft een paar uitstekende chinese restaurants.
                  Maar Oostende is natuurlijk vooral bekend voor zijn visrestaurants. We hebben zelfs een mosselenbeurs.
                  Als we woensdag iets kunnen reserveren kom het in orde, gastronomisch verantwoord zal dan wel lukken.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • #10
                    Ondertussen had ik van Wunjo inderdaad begrepen dat reserveren wel een must is.
                    Mosselen lusten Erik en ik allebei niet... Helaas .
                    Vis lust ik wel, maar dat eet ik zondag al .
                    Chinees zit ik ook niet écht op te wachten (hoezo kritisch ).
                    Maar laat je door ons vooral niet tegenhouden. Kijk maar wat mogelijk is. Als het me niet bevalt, eten wij gewoon ergens anders
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Wij weten nog niet wanneer wij zaterdag kunnen vertrekken dus hou met ons maar geen rekening voor zaterdag. Wij zien jullie wel zondag om 10 uur
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jacki
                        Ondertussen had ik van Wunjo inderdaad begrepen dat reserveren wel een must is.
                        Mosselen lusten Erik en ik allebei niet... Helaas .
                        Vis lust ik wel, maar dat eet ik zondag al .
                        Chinees zit ik ook niet écht op te wachten (hoezo kritisch ).
                        Maar laat je door ons vooral niet tegenhouden. Kijk maar wat mogelijk is. Als het me niet bevalt, eten wij gewoon ergens anders

                        Twee boterhammen met choco?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mic
                          Twee boterhammen met choco?
                          Oe, dat klinkt wel heel verleidelijk
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jacki
                            Ondertussen had ik van Wunjo inderdaad begrepen dat reserveren wel een must is.
                            Mosselen lusten Erik en ik allebei niet... Helaas .
                            Vis lust ik wel, maar dat eet ik zondag al .
                            Chinees zit ik ook niet écht op te wachten (hoezo kritisch ).
                            Maar laat je door ons vooral niet tegenhouden. Kijk maar wat mogelijk is. Als het me niet bevalt, eten wij gewoon ergens anders

                            Broodje kaas met karnemelk? Is dat bij jullie niet de standaardlunch bij 'werk'vergaderingen?
                            lijn
                            canon eos 350d

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by katelijn
                              Broodje kaas met karnemelk? Is dat bij jullie niet de standaardlunch bij 'werk'vergaderingen?
                              Geen idee. Ik werk thuis dus ik eet wat en wanneer het me uitkomt
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment

                              Working...
                              X