Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macro sd 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • macro sd 2

    Hallo,

    Hier 3 nieuwe foto's
    Alle commentaren zijn natuurlijk welkom.

    Bij de 2de foto mocht de dof wat groter, maar mijn diafragma stond weer te ver open
    en bij de derde foto mocht de 'schil' van het takje weg en ze is wat druk in de achtergrond.

    en het harde licht natuurlijk..

    Groeten, Manuel





    Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

  • #2
    Re: macro sd 2

    wat heb jij een mooie rups gevonden in de wissen
    die staat er mooi op
    in vervolg even wachten tot ze het storende takje is gepaseert
    of anders een heel klein duwtje geven aan het p**pje zodat ze verder kruipt
    je tweede mocht inderdaad iets meer diepte hebben
    maar staat toch mooi op
    tja en je derde heb je zelf al alle kleine te kortkomingen aangehaald
    maar je kan niet kiezen waar ze zitten hé
    het is te nemen waar dat ze zitten
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: macro sd 2

      Hey collega,

      Mooie foto's hé...

      De eerste zou misschien iets mooier zijn zonder het takje, maar toch een sjieke foto van een leuk beestje! Ikzelf heb deze diagonaal in beeld gebracht, zal seffes de foto ook eens plaatsen...

      De tweede vind ik net mooi door de beperkte dof, maar dat is een kwestie van smaak!

      De derde vind ik nog de mooiste, maar kon misschien net iets scherper. Vooral de diagonale lijnen erin (de takjes) maken de foto mooi qua compositie vind ik!

      Zorg maar dat ge rap uw macrolens hebt (of uw tussenringen), dan trekken we er nog eens op uit!
      Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

      Comment


      • #4
        Re: macro sd 2

        Drie mooie modellen heb je daar vastgelegd.
        Liliane en Fenix hebben de kleine mankementjes al opgenoemd.
        Ben benieuwd wat ik er zelf ga van maken volgende keer?
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: macro sd 2

          't Ja wat kan ik er dan nog aan toevoegen.
          Alle puntjes + en - zijn reeds aangehaald.
          Ik ben het dus wel eens met de vorige reacties.

          Danny (Antwerpen - Beveren)
          www.wildlifepixs.com

          Comment


          • #6
            Re: macro sd 2

            Ik vind dat takje juist prachtig- nu is het een rups met een gewei

            Beste van de drie - gevolgd door de boomkikker, prachtige compositie
            flickr.com/wernerwattenbergh
            flickr.com/vdpsportfotograaf
            http://voetbalfotografie.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: macro sd 2

              Oorspronkelijk geplaatst door wernwatt Bekijk bericht
              Ik vind dat takje juist prachtig- nu is het een rups met een gewei
              zo had ik het nog niet bekeken, maar nu je't zegt is't inderdaad super!
              Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
              http://gallery.atsharp.com

              Comment


              • #8
                Re: macro sd 2

                Oorspronkelijk geplaatst door wernwatt Bekijk bericht
                Ik vind dat takje juist prachtig- nu is het een rups met een gewei
                Het is dan wel een gewei aan de verkeerde kant

                Het is dezelfde foto als fenix enkel zijn de overige takjes weggeshopt
                en dat takje dat voor de rups loopt was iets te moeilijk om weg te halen. (met veel werk en geduld zal het wel gaan maar dan heb ik rapper een nieuwe foto gerokken )
                Groeten,

                Manuel
                Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

                Comment


                • #9
                  Re: macro sd 2

                  dag Manuel, alles is al verteld maar toch die laatste vindt ik prachtig hoor
                  groetjes Pascal
                  Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
                  mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

                  Comment

                  Working...
                  X