Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit moet het laatste zijn...? ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dit moet het laatste zijn...? ;-)

    Als ik nu niet als allerlaatste mijn album online heb dan weet ik het ook niet meer!?

    Maar daar is een goede reden voor. Ben sinds een paar weken bezig met ASP (web-scripting taaltje) en het resultaat is te bewonderen via www.tonysmet.tk
    Alle commentaren zijn welkom (zeker ook negatieve) want de site is uiteindelijk nog in aanbouw en er gaan nog wel enkele dingetjes veranderen...

    Wat heel handig is voor mij is dat ik de foto's vanaf nu enkel in het juiste formaat moet zetten en toevoegen aan een database en de site doet de rest (landschap/portret - juiste album - chronologische volgorde - ...)

    Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen

  • #2
    Top, en weer heel andere beeldjes...
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • #3
      Site komt niet door bij mij, pop-up filter blokeerd hem!
      Ook niet als ik de killer afzet!!?

      Comment


      • #4
        Je zou toch op z'n minst die pagina moeten krijgen waar gewoon een link in staat waar je dan zelf op moet klikken

        Comment


        • #5
          toffe site...

          doe zo verder...

          btw die "bd'ster" dat is mijn vriendin

          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Kben niet zo aan pagina's die fullscreen openen, maar voor de rest goede navigatie en prachtige foto's.

            Kheb dit wel enkele malen tegengekomen:

            Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

            [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x13e8 Thread 0x1088 DBC 0x14004cc Jet'.

            /tonysmet/2004/1024_fotos.asp, line 67
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #7
              Je site is al goed gevorderd Tony.
              Mooie foto's zitten er ook tussen.

              Als je nog even een knop om voorwaarts door de foto's te klikken kan zorgen, dit zou handig zijn.

              Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
              Lidnummer BD0066BE

              Comment


              • #8
                @ Bizzeke: kan je even de naam van je vriendin geven, dan pas ik het aan

                @ Wunjo: weet je nog wanneer je die fout juist krijgt, bij het klikken op een link naar een album, of bij het klikken naar een foto, of ... ???
                Ivm fullscreen, dat is een keuze waarvan ik wist dat ze op verzet ging stuiten maar dan weet ik tenminste hoeveel ruimte ik heb om mee te werken en moet je niet onnodig liggen scrollen (site past zich trouwens aan de resolutie van je scherm aan!)

                @ aandi: het plan is om het zo te voorzien dat als je op een grote foto klikt je niet terug naar het album gaat maar de volgende foto te zien krijgt, maar dat moet ik nog veranderen in de code ;-)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tony smeT


                  @ Wunjo: weet je nog wanneer je die fout juist krijgt, bij het klikken op een link naar een album, of bij het klikken naar een foto, of ... ???


                  Mmm, twas nog vroeg vanmorgen en weet echt niet meer op welke dingetjes ik aan het klikken was.
                  http://www.vannecke.be
                  Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                  Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                  Comment


                  • #10
                    Mooie site Tony, bij mij liep alles goed.
                    Zal in de gaten houden en nog eens af en toe kijken of je er weer wat nieuwe foto's op hebt gezet.

                    Groetjes, JantjeB.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Als het zo blijft, is hij een mooie afsluiter van de rij!

                      Groetjes,
                      Karel
                      Is this the real life? Is this just fantasy?
                      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                      Comment


                      • #12
                        Heel mooi album. Leuk dat de thumbs niet de hele foto zijn, waardoor die nog een verrassing blijft.
                        Vind de albuminterface op zich wel mooi, alleen inderdaad jammer dat je niet van de ene naar de volgende foto kunt springen (hoewel in dit geval wel beter opvalt dat de miniaturen anders zijn dan de foto's).

                        ps. Ik vind je "under construction" mannetje wel een beetje druk .
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #13
                          Helaas op de MAC (browser Safari) alleen een wit vlak...
                          ***Canon 300D * kitlens * ...

                          Comment


                          • #14
                            @ Wunjo:
                            heb je die fouten nu nog, verwijder misschien ook eens de temp.internet.files aub??
                            (ik krijg de site zelf niet in een fout geforceerd dus denk dat het eerder een tijdelijk iets was met de server??)

                            @ jantjeb:
                            er moeten nog veel fotokes bij, nog even geduld aub

                            @ Jacki:
                            dat 'druk mannetje' verdwijnt binnenkort hoor, tis maar om duidelijk aan te geven dat het daar nog niet AF is
                            Misschien kan ik het wel al zo doen dat het enkel tevoorschijn komt bij nog lege albums alleen...
                            En naar een volgende foto kunnen springen is het volgende dat geprogrammeerd zal worden


                            @ Annetje:
                            helaas ken ik niemand met een Mac om eens te kunnen testen
                            Krijg je helemaal niks te zien of is het bij het klikken op een thumbnail
                            Meer dan html en een beetje Java zit er nochtans niet in

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Tony
                              mooie site en foto,s en bij mij ook geen problemen met je site
                              groetjes NoName & Coby
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X