Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Club Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Club Brugge

    Allereerst, hartstikke bedankt aan pixelboy voor de beide fantastische dagen. Ik kijk al uit naar een volgende shoot in Brugge. Ik heb er toch op het gebied van sportfotografie veel van opgestoken en dit van de deelnemers aan de shoot en zeker van u pixelboy. Meestal na de shoot drong dit door want dan zag ik wat verkeerd liep bij mijn eigen foto's. Maar oefening baart kunst en men zegt meestal blijven trainen en dan lukt het ooit wel eens.

    Hier enkele bescheiden resultaten van de afgelopen 2 shooting days. Het is toch iets anders om op op dit sportniveau te kunnen volgen.





    Last edited by snoopy8501; 17 juli 2011, 22:54.
    Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144

  • #2
    Re: Club Brugge

    Inderdaad, het zijn 2 prachtige en leerrijke dagen geweest. De appreciatie voor de foto's van pixelboy is met een ruk gestegen . Het is niet evident om kwaliteitsvolle foto's af te leveren van een voetbalmatch. Zoals met alles, oefening baart kunst. Misschien krijgen later nog eens de kans, het is zeker de moeite waard.
    PS: mijn foto's volgen nog.

    Comment


    • #3
      Re: Club Brugge

      Mooie foto's, waar mijn voorkeur gaat naar de tweede waar de actie mooi is weergegeven.
      www.photo-rudi.be

      Comment


      • #4
        Re: Club Brugge

        Niet te bescheiden snoopy, mooie 3°

        Comment

        Working...
        X