Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse Bergen 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beekse Bergen 2018

    Rob, het is een evenement waar we elk jaar in juni naar uitkijken - het is altijd een gezellige uitstap met leuk gezelschap (en elk jaar missen we wel een of ander voedermoment, waardoor we een nieuw excuus hebben om terug te keren ).

    1.


    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.


    Sony A6000 + Sony FE24-240 f3.5-6.3 (raw bewerkt in Darktable - eindbewerking met gimp)

  • #2
    Re: Beekse Bergen 2018

    Je hebt gelijk Yvo, ik zie hier dat ik een heel aantal dingen niet heb gezien.
    EN dank voor alle nuttige fooinfo ...
    Bij foto 5: Ik merk een erg storende diagnale straling naar de rechter bovenhoek toe. Komt dit door het gaas ? Indien ja, dan snap ik niet dat dit enkel in een richting is.
    Scherpe foto wel, maar die straling stoort me erg.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Beekse Bergen 2018

      Mooie reeks, met een heel goede nummer 4
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Beekse Bergen 2018

        Ik volg,

        en met de zwarte achtergrond, als je op de foto klikt, komen ze nog beter over.

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Beekse Bergen 2018

          Het is een mooi gevarieerde reeks geworden, en zoals Wim zegt,
          enkele dingen hebben wij niet gezien, maar Beekse Bergen is ook zo groot en zo gevarieerd dat je
          als fotograaf niet alles kan gezien hebben op 1 dag.

          De Jaarling van de Hyena heb je goed kunnen vastleggen. Misschien nog een klein beetje de ogen oplichten?

          Groetjes,

          Dirk

          Comment

          Working...
          X