Ik wil dolgraag mijn portfolio eens nieuw leven inblazen en wil dat graag doen met een Strobist SD: een toffe locatie, gepassioneerde fotografen, modellen, visagisten, en als het kan een klein beetje catering.
Zijn er hier mensen die geinteresseerd zijn om deel te nemen aan een Strobist SD? Ik zit zelf te denken aan de volgende (zeer ruwe) opzet, en hoor graag jullie feedback:
1. datum:
29 september 2012 (nieuwe datum)
2. locatie: Gezien de reacties, lijkt omgeving Antwerpen het meest populair.
Als je interesse hebt, laat het weten (voorkeur etc. ook aangeven!). Maar minstens zo belangrijk: zijn er mensen die mee willen helpen met de organisatie (liefst met ervaring)?
Groet Martien
Laatst gewijzigd door Martieni; 10 augustus 2012 om 22:34 Reden: data toegevoegd, locatie: antwerpen, nieuwe datum
Ik heb zeker interesse om deel te nemen. Eind augustus is geen enkel probleem, begin september wel.
Ik volg dit draadje alvast. Geen idee of het mij lukt deel te nemen.
Interesse :-) Net zoals Nena is het afhankelijk van de datum of ik al dan niet kan deelnemen.
Interesse! Eerder voor eind augustus en liefst Antwerpen. Ik heb net een setje gekocht, maar heb nog niet veel geprobeerd.
Canon EOS 7D en 400D, 17-55 mm f2.8 IS, 18-55 mm f3.5-5.6, 70-300 mm f4-5.6 IS USM, 50 mm f1.8, 10-22 f3.5-4.5
Hoe organiseer ik een SD?
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Ik heb de titel alsmede het openingsbericht gewijzigd: gezien de reacties lijkt Antwerpen het meest geliefd, zo ook de periode eind-augustus. Ik heb een tabel met vier data genoteerd, als geinteresseerden aan kunnen geven wanneer ze beschikbaar zijn, kan ik deze aanvullen!
Zijn er mensen die modellen en visagisten kennen om deel te nemen? Hier heb ik namelijk nagenoeg geen ervaring mee...
Dat is inderdaad een goede link voor de algemene SD, maar ik ben op zoek naar mensen die wel eens een Strobist SD hebben georganiseerd en bij voorkeur ook modellen kennen die geïnteresseerd zijn om te participeren. Dat had ik erbij kunnen vermelden, dus bij deze!
vrij op 18, 19 en 25 aug.
Locatie maakt mij niet zoveel uit, maar het is wel handig als er wat 'faciliteiten' zijn voor de modellen (kleedruimte of iets dergelijks).
Ik zie net dat er op de 25ste al een andere strobist SD (georganiseerd via Facebook) gepland is. Best niet de 25ste dus.
Ik heb totaal geen ervaring en kwa strobistmateriaal ook enkel beperkt tot een 430 ex met cactus setje. Echter ben ik wel geïnteresseerd hierin ervaring op te doen.
Na 22 augustus kan ik normaal wel, daarvoor niet (herexamens). Ik volg dit draadje en zal kijken of ik op de gekozen datum mee kan doen (als dit toegestaan is en er plaats is).
regio Antwerpen moet voor mij lukken.
ook interesse (als de datum past & regio Antwerpen)
-
Heb er ook wel interesse in. Ben een leek op stobismefotografie, kan er dus nog heel veel van leren. Ik blijf dit volgen
Canon 40D + toebehoren - SONY DSC-F828
Wat jammer dat de mensen geen problemen kunnen ruilen. Iedereen weet hoe hij die van een ander moet oplossen.
Alle voorgestelde data in augustus zijn mogelijk
Ben geïnteresseerd in dit initiatief!
"Just do it !"
Ben ook geïnteresseerd, echter niet in augustus, alles zit vol
Volgend
Groeten
J
Zo te zien zijn er genoeg geinteresseerden om er mee verder te gaan, alleen is het zo dat afgelopen weken mijn weekenden snel volgepland zijn.
Ik ga hier een SD topic van maken, voor de datum 29 september, dat geeft ook nog wat ruimte om een en ander te regelen (locatie / modellen / visagie). Ik zal hier een linkje posten naar het nieuwe topic...