Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46

Standaard Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Hallokes,

Even een ballonnetje oplaten of er hier mensen zijn die interesse zouden hebben voor een mini-SD aan de Opaalkust en dit op zaterdag 11 mei 2013.
    Er zijn immers wel wat BD'ers die er vaker vertoeven en er maar op een goed uurtje vandaan wonen.
    Het lijkt me dan wel eens leuk om er samen een dagje uit van te maken, is hier interesse voor?

Programma stippelen we later wel uit, er is immers keuze genoeg , van Cap Blanc Nez tot aan het fort van Ambleteuse.

Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Standaard Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Ik ben alvast geinteresseerd en ik koppel er dan wel een weekendje aan vast.

Groetjes

Peter

Ik ben alvast geïnteresseerd en zou dat weekeinde al sowieso naar daar zijn getrokken. Het zal tevens ook de eerste keer zijn, dat ik meedoe...

Groeten.

Eugène.
    BD1766BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
    Ik ben alvast geinteresseerd en ik koppel er dan wel een weekendje aan vast.

Groetjes

Peter
    Heb voorlopig al genoteerd dat ik de dag ervoor ter plaatse zal zin, tot de morgen erna.
    BD1766BE

Zelf ga ik van disdag tem zondag de Opaalkust afschuimen naar leuke plaatsjes en plaatjes, heb mijn uitvalsbasis centraal liggen in het binnenland, op 10 minuutjes rijden van de zee.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Ik hou dit in het oog, mogelijk maken we er ook een WE van.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

7. Standaard Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Ik zal het pad vor jullie effenen,alleen zien dat ik het asfalt niet teveel kapot maak.
    Heel misschien blijf ik plakken tot zaterdag maar eigenlijk ga ik vrijdag terug naar Brasschaat.
    Misschien word het anders wel een wel heel lastige rit,zaterdagavond.

mvg
    Nikon D750,Nikon 28-300,Samyang 14

schitterende maltwhisky op de kast

Ik heb hier ook interesse in!

Ok, voldoende interesse voor mij om ermee aan de slag te gaan , zal weldra een topic lanceren in "Shooting Days".
    De SD zal zeker doorgaan, ben er dan toch al de hele week en mijn hotel is reeds geboekt .

Tenzij de weergoden er die dag een joekel van een voorjaarsstorm of bakken regen naartoe brengen, dan wordt het een heel ander verhaal natuurlijk.
    Heb dan wel een alternatief achter de hand, er zijn diverse musea in de buurt waar we makkelijk een dag mee gevuld krijgen.

Laten we er maar van uit gaan dat we dan van een mooie lentedag kunnen genieten en de weergoden ons goed gezind zullen zijn .

Ben er nog nooit geweest,en zal er deze keer jammer genoeg ook niet kunnen zijn.........Nachtdienst
    MVG. Hugo

Mij lijkt het wat....
    Dus, jawel, en ik heb er indertijd verschillende studiereizen naar toe geleid enbegeleid. Een interessant gebied
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Goch...zou ook wel willen gaan....maar de 16 de zijn we voor een weekje weg!
    Zie wel....maar ik zal mijn best doen...heb er wel zin in!!!!

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Wij hebben beslist!
    Wij komen met 2. We zullen er de vrijdagavond toekomen met de caravan en blijven daar tot zondag!
    De camping is maar 1km van Cap Blanc Nez.
    Hopelijk zal het weer meevallen want in november zijn we daar 4 dgn geweest en hebben bijna elke dag regen gehad!

Gr pascale

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
    Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
    Groetjes
    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

15. Standaard Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
    Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
    Groetjes
    Luc
    Ik ben ook nog opzoek,......

Mvg
    Nikon D750,Nikon 28-300,Samyang 14

schitterende maltwhisky op de kast

Groetjes
    Luc
    Ja ik kom ook, met twee of drie personen, maar we hebben nog niet beslist of we blijven overnachten.

Groetjes
    BD1766BE

Groetjes
    Luc
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
    Ik ben ook nog opzoek,......

Mvg
    Een goedkoop alternatief....misschien in een tentje??
    Gr Pascale

Ik zit in "premiere classe" (what s in a name ). Een soort formule 1 in Boulogne sur mer. Groeten. Peter

@ Heembeek => Is Boulogne sur mer dan niet ver vanwaar we gaan fotograferen ?
    @ Pascale => een tentje heb ik zelfs niet en als ik er een moet gaan kopen ben ik wss meer kwijt

Iemand met tips .... stuur maar door
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Boulogne sur mer valt best nog wel mee qua afstand tot de streek waar wij zullen vertoeven, hoop en al een half uurtje rijden.

Luckske, heb u een link doorgestuurd met wat hotelletjes her en der, de keuze wordt wel iedere dag kleiner, best niet te lang meer mee wachten.

Het ziet er naar uit dat we een leuk groepje gaan samenkrijgen voor deze SD .

Volgende week schieten we in actie, eerst Yerseke afwerken onder hopelijk droge omstandigheden.

Grtjs

Super! Voor mij wordt het wel een daguitstap...

@ Heembeek => Is Boulogne sur mer dan niet ver vanwaar we gaan fotograferen ?
    @ Pascale => een tentje heb ik zelfs niet en als ik er een moet gaan kopen ben ik wss meer kwijt

Iemand met tips .... stuur maar door
    er is nog heel wat vrij op booking.com
    maar zou niet te lang meer wachten.
    Wil er wel een kadertje rond maken, maar is de foto wel goed?

In Boulogne sur mer is er ook een leuke jeugdherberg. Voor als het niet te
    veel mag kosten en je toch een degelijk bed wil.

@Heembeek, ik denk dat we buren worden dat WE, zitten denkelijk in zelfde hotel.
    Eerst wel nog afwachten of we dat WE vrij zijn, dat is nog afwachten.
    Kunnen de Miekes weer samen op stap...
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Ik heb ook wel interesse, voor een daguitstap dan. Het zal dan ook de eerste keer zijn voor mij. Ik wacht nog evben af wat het programma zal zijn.

Mvg John

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 33
    Laatste bericht: 2 maart 2013, 22:03
  2. mini SD: Olmense Zoo => ZATERDAG 14 JUNI
    Door Lex in forum Algemeen
    Reacties: 52
    Laatste bericht: 14 juni 2003, 20:54

Regels voor berichten