Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46

Standaard Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Ik probeer tegen volgend weekend een voorstel te lanceren qua dagindeling, de getijden gaan hierin zeker een rol spelen.

http://maree.info/6?d=20130511

Als er iemand suggesties of een voorkeur heeft mag je dat altijd laten weten hier of via pm.
    We kunnen 's avonds bijvoorbeeld eindigen aan de bunkers van Wissant of aan het fort van Ambleteuse, weet niet welk van de twee de meeste voorkeur geniet?

Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Hi Edje C,

Wat de bunkers van Wissant betreft.....die zijn verdwenen.... klik. De fort gaan we er best naartoe als het laagwater is....allé...dat vind ik toch...beter te fotograferen.

Het zal ne leuke dag worden...weet ik nu al!

Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Hi Edje C,

Wat de bunkers van Wissant betreft.....die zijn verdwenen.... klik. De fort gaan we er best naartoe als het laagwater is....allé...dat vind ik toch...beter te fotograferen.

Het zal ne leuke dag worden...weet ik nu al!

Gr Pascale
    Da's inderdaad echt wel balen dat de bunkers reeds gesloopt zijn , wat een zonde en onbegrijpbaar gewoon .

Het fort kunnen we perfect 's avonds doen, tussen 20 en 22 uur hebben we er laag water en kunnen we ver het strand op tussen de rotsen om foto's te maken.
    Met de bunkers die helaas verdwenen zijn en de laagwaterstand 's avonds lijkt mij het fort van Ambleteuse alvast een mooi plekje om de dag af te sluiten .
    Nu de rest van de dag nog wat invullen, 's ochtends om 09 uur hebben we ook laag water, misschien dan het strand op van Cap Blanc Nez?
    Tussen 12 en 14 uur ergens een leuk plekje zoeken om te gaan eten, daarna wat landschapjes doen misschien?

Het zou bv zoiets kunnen worden dan ;

08 tot 12 uur Cap Blanc Nez, strand en omgeving, hier kan iedereen bv ook gewoon aansluiten op een voor hem/haar passend uur, met een sms-je hebben we mekaar immers snel gevonden.
    12 tot 14 uur een lekker hapje eten, tips voor een goed restaurant zijn altijd welkom.
    14 tot 19 uur landschappen en stranden her en der, hoop dat de koolzaadvelden tegen dan in volle bloei zullen staan.
    19 tot 20 uur eventjes de honger stillen met een hapje en een drankje.
    20 tot 22 uur afsluiten op het strand aan het fort van Ambleteuse.

Als er vroege vogels zouden zijn die voor een mooie zonsopgang willen gaan dan kunnen we daar zeker wel iets rond afspreken.
    Maar dan moet het wel de moeite lonen natuurlijk, het weer zal alles bepalend zijn, dit weekend nog aan den lijve ondervonden in Yerseke .
    Twee jaar geleden geen enkele mooie ochtend gehad tijdens mijn verblijf aan de Opaalkust, een hele week mistig weer en een lucht die haast iedere dag potdicht zat.
    Hopelijk dit jaar dus meer geluk met mooie wolkenvelden over de Opaalkust .

Tips, ideeën, suggesties, gooi het in het midden hé mensen, zo maken er samen een mooie dag van .

Grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Hi Edje C, je planning ziet er wel goed uit! Bij laagwater aan zee en bij hoogwater aan land.
    En het weer...het zal wel meevallen, ben ik zeker van
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Even tussendoor,

Zou het mogelijk zijn om mijn spullen(die normaal op mijn moto liggen) in iemand zijn auto achter te laten voor de dag?

mvg
    Nikon D750,Nikon 50 mm,Tokina 28-70 ,Samyang 14

schitterende maltwhisky op de kast

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
    Even tussendoor,

Zou het mogelijk zijn om mijn spullen(die normaal op mijn moto liggen) in iemand zijn auto achter te laten voor de dag?

mvg
    Zal geen probleem vormen, je kan zelfs nog kiezen in welke auto .

Grtjs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
    Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
    Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
    Groetjes
    Luc
    een kleinschalig adresje (2 kamers) maar zeer verzorgd.
    Autres Caps
    http://www.booking.com/hotel/fr/autr...7dc0f8f10e75X1

Ziet er een leuk programma uit. Ik ga nog even wachten met bevestigen om er zeker van te zijn dat ik niet moet werken. We weten dit namelijk pas redelijk laat. +/- 20April

Mvg John

heb ook sterk interesse voor deze SD dag ,ben al enkele keren geweest ,maar altijd alleen ,lijkt mij leuk om eens in gezelschap te gaan ,
    wanneer moet ik bevestigen ?
    Ik fotografeer niet perfect ........maar ik werk eraan!!!!!!grtjs Patrick
    bezoek eventje mijn website https://botermanp.smugmug.com/
    Canon 60D, 5DmarkII ,spullekes en enkele doorkijkbuisjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    heb ook sterk interesse voor deze SD dag ,ben al enkele keren geweest ,maar altijd alleen ,lijkt mij leuk om eens in gezelschap te gaan ,
    Over een weekje zal ik een topic starten onder Shooting Days, daar kan je dan vervolgens je deelname bevestigen.
    Het ziet er naar uit dat we een leuke groep gaan samenkrijgen voor deze SD .

Grtjs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    Wij doen geregeld plaatselijke uitstappen met de club, maar voor mij is het ook de eerste keer dat ik zal meegaan met BD. Ben overnachting aan het zoeken, zou al de vrijdagavond ter plaatse willen zijn en de zondagmorgen terug huiswaarts keren. Er is nog plaats in de auto, ik vertrek vanuit Mechelen - Willebroek, dus wie wil...

Hopen op goed weer, ben vanmorgen al gaan fotograferen, was wel nog fris.

Groeten.
    BD1766BE

Ik volg dit verder op, interesseert me wel.
    BD0473BE / www.nete.be
    Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    Metz 48 AF-1

Voor mij zou het de eerste keer zijn dat ik zal meegaan met BD. Ben naar opaalkust geweest eind februari ;bunkers in Wissant stonden er nog.Omdat het weer zeer slecht was (sneeuw ,felle wind) weinig kans gehad om foto's te maken.Zou graag één overnachting boeken maar vind dit nog te vroeg (bij slecht weer niet). Tip :het strand van Ambleteuse met zijn grote keien ,het strand van Cap Griz-Nez met zijn mosselbanken .
    ik vertrek vanuit blaasveld (willebroek)

Hallo, ik heb ook sterke interesse in deze mini-SD. Ik volg dit zeker verder op.

Presentatie van deze SD is in de maak en mogen jullie morgenavond laat in de rubriek "Shooting Days" verwachten .

heel erg jammer,
    maar weeral kan ik niet (de avond ervoor een concert, de dag erachter een lentefeest...)
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Presentatie heeft wat vertraging opgelopen mede dankzij het prachtige lenteweer van gisteren , maar geen nood, vandaag of morgen komt het online.

Grtjs.

Er zijn nu nog zeer moeilijk hotels te vinden. Liefst zou ik vrijdagavond toekomen en zondagmorgen vertrekken.

Iemand een hint?

Eugène.
    BD1766BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
    Er zijn nu nog zeer moeilijk hotels te vinden. Liefst zou ik vrijdagavond toekomen en zondagmorgen vertrekken.

Iemand een hint?

Eugène.
    Ik werk altijd via booking.com, maar ook daar is er niet veel keuze meer zie ik, in Calais is nog wel wat vrij.

http://www.booking.com/searchresults...eba36e5c440087

Deze SD staat ondertussen online en er kan dus ook worden ingeschreven in de rubriek "Shooting Days".

Grtjs,

Edje C

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht

Iemand een hint?

Eugène.
    Als het eenvoudig mag zijn: Premiere Classe Boulogne St Martin Les Boulogne (ook via booking.com)
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Spijtig genoeg kan ik niet meer meegaan 11 mei. Het zal voor een andere keer zijn. Veel plezier aan allen

Mvg John

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 33
    Laatste bericht: 2 maart 2013, 23:03
  2. mini SD: Olmense Zoo => ZATERDAG 14 JUNI
    Door Lex in forum Algemeen
    Reacties: 52
    Laatste bericht: 14 juni 2003, 21:54

Regels voor berichten