Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

    Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
    Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
    Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
    Groetjes
    Luc
    Ja ik kom ook, met twee of drie personen, maar we hebben nog niet beslist of we blijven overnachten.

    Groetjes
    BD1766BE

    Comment


    • #17
      Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

      Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
      Ik heb ook wel interesse om mee te gaan . Het is wel een heel eind vanaf mijn thuis en misschien blijf ik ook wel ergens overnachten om er 2 daagjes van te maken .
      Iemand tips voor een overnachting in de buurt ?
      Groetjes
      Luc
      Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
      Ik ben ook nog opzoek,......

      Mvg
      Een goedkoop alternatief....misschien in een tentje??
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #18
        Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

        Ik zit in "premiere classe" (what s in a name ). Een soort formule 1 in Boulogne sur mer. Groeten. Peter

        Comment


        • #19
          Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

          @ Heembeek => Is Boulogne sur mer dan niet ver vanwaar we gaan fotograferen ?
          @ Pascale => een tentje heb ik zelfs niet en als ik er een moet gaan kopen ben ik wss meer kwijt

          Iemand met tips .... stuur maar door
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

          Comment


          • #20
            Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

            Boulogne sur mer valt best nog wel mee qua afstand tot de streek waar wij zullen vertoeven, hoop en al een half uurtje rijden.

            Luckske, heb u een link doorgestuurd met wat hotelletjes her en der, de keuze wordt wel iedere dag kleiner, best niet te lang meer mee wachten.

            Het ziet er naar uit dat we een leuk groepje gaan samenkrijgen voor deze SD .

            Volgende week schieten we in actie, eerst Yerseke afwerken onder hopelijk droge omstandigheden.

            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

              Super! Voor mij wordt het wel een daguitstap...
              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

              Comment


              • #22
                Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                @ Heembeek => Is Boulogne sur mer dan niet ver vanwaar we gaan fotograferen ?
                @ Pascale => een tentje heb ik zelfs niet en als ik er een moet gaan kopen ben ik wss meer kwijt

                Iemand met tips .... stuur maar door
                er is nog heel wat vrij op booking.com
                maar zou niet te lang meer wachten.

                Comment


                • #23
                  Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                  In Boulogne sur mer is er ook een leuke jeugdherberg. Voor als het niet te
                  veel mag kosten en je toch een degelijk bed wil.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                    @Heembeek, ik denk dat we buren worden dat WE, zitten denkelijk in zelfde hotel.
                    Eerst wel nog afwachten of we dat WE vrij zijn, dat is nog afwachten.
                    Kunnen de Miekes weer samen op stap...
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                      Ik heb ook wel interesse, voor een daguitstap dan. Het zal dan ook de eerste keer zijn voor mij. Ik wacht nog evben af wat het programma zal zijn.

                      Mvg John
                      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                        Ik probeer tegen volgend weekend een voorstel te lanceren qua dagindeling, de getijden gaan hierin zeker een rol spelen.



                        Als er iemand suggesties of een voorkeur heeft mag je dat altijd laten weten hier of via pm.
                        We kunnen 's avonds bijvoorbeeld eindigen aan de bunkers van Wissant of aan het fort van Ambleteuse, weet niet welk van de twee de meeste voorkeur geniet?


                        Grtjs,
                        Edje C
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                          Hi Edje C,

                          Wat de bunkers van Wissant betreft.....die zijn verdwenen.... klik. De fort gaan we er best naartoe als het laagwater is....allé...dat vind ik toch...beter te fotograferen.

                          Het zal ne leuke dag worden...weet ik nu al!

                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            Hi Edje C,

                            Wat de bunkers van Wissant betreft.....die zijn verdwenen.... klik. De fort gaan we er best naartoe als het laagwater is....allé...dat vind ik toch...beter te fotograferen.

                            Het zal ne leuke dag worden...weet ik nu al!

                            Gr Pascale
                            Da's inderdaad echt wel balen dat de bunkers reeds gesloopt zijn , wat een zonde en onbegrijpbaar gewoon .

                            Het fort kunnen we perfect 's avonds doen, tussen 20 en 22 uur hebben we er laag water en kunnen we ver het strand op tussen de rotsen om foto's te maken.
                            Met de bunkers die helaas verdwenen zijn en de laagwaterstand 's avonds lijkt mij het fort van Ambleteuse alvast een mooi plekje om de dag af te sluiten .
                            Nu de rest van de dag nog wat invullen, 's ochtends om 09 uur hebben we ook laag water, misschien dan het strand op van Cap Blanc Nez?
                            Tussen 12 en 14 uur ergens een leuk plekje zoeken om te gaan eten, daarna wat landschapjes doen misschien?

                            Het zou bv zoiets kunnen worden dan ;


                            08 tot 12 uur Cap Blanc Nez, strand en omgeving, hier kan iedereen bv ook gewoon aansluiten op een voor hem/haar passend uur, met een sms-je hebben we mekaar immers snel gevonden.
                            12 tot 14 uur een lekker hapje eten, tips voor een goed restaurant zijn altijd welkom.
                            14 tot 19 uur landschappen en stranden her en der, hoop dat de koolzaadvelden tegen dan in volle bloei zullen staan.
                            19 tot 20 uur eventjes de honger stillen met een hapje en een drankje.
                            20 tot 22 uur afsluiten op het strand aan het fort van Ambleteuse.



                            Als er vroege vogels zouden zijn die voor een mooie zonsopgang willen gaan dan kunnen we daar zeker wel iets rond afspreken.
                            Maar dan moet het wel de moeite lonen natuurlijk, het weer zal alles bepalend zijn, dit weekend nog aan den lijve ondervonden in Yerseke .
                            Twee jaar geleden geen enkele mooie ochtend gehad tijdens mijn verblijf aan de Opaalkust, een hele week mistig weer en een lucht die haast iedere dag potdicht zat.
                            Hopelijk dit jaar dus meer geluk met mooie wolkenvelden over de Opaalkust .

                            Tips, ideeën, suggesties, gooi het in het midden hé mensen, zo maken er samen een mooie dag van .

                            Grtjs
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                              Hi Edje C, je planning ziet er wel goed uit! Bij laagwater aan zee en bij hoogwater aan land.
                              En het weer...het zal wel meevallen, ben ik zeker van
                              Gr Pascale
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Mini-SD Opaalkust, zaterdag 11 mei 2013

                                Even tussendoor,

                                Zou het mogelijk zijn om mijn spullen(die normaal op mijn moto liggen) in iemand zijn auto achter te laten voor de dag?

                                mvg
                                Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                                schitterende maltwhisky op de kast

                                Comment

                                Working...
                                X