Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

    Goed dat er op tijd een SD gepland is! Mocht de datum passen (ik kan maar maximum een week voorop kijken in mijn agenda) zal ik zeker van de partij zijn!
    Follow me on neonpxl.com

    Comment


    • #17
      Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

      prima initiatief hoor, maar niet voor de wat oudere en wat minder valide leden onder ons!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

        Hallo,

        ik ga ook proberen van de partij te zijn voor die uitstap.

        Groetjes
        Walter

        Comment


        • #19
          Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

          Leuk initiatief

          Indien enigszins mogelijk, probeer ik er bij te zijn
          We all go a little mad sometimes. Haven't you?
          Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

          Comment


          • #20
            Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            prima initiatief hoor, maar niet voor de wat oudere en wat minder valide leden onder ons!
            grt,bouk.
            Bouk.
            Er wordt zeker naar gekeken dat de wandelroutes voor iedereen zo veel mogelijk toegankelijk gaan zijn..
            Het is niet de bedoeling dat er mensen zijn die moeilijker te been zijn niet mogen of kunnen deelnemen aan zo een uitstapje.
            In deze periode moet je er wel voor zorgen dat je stevige schoenen hebt met voldoende ondersteuning en een goeie grip om niet weg te schuiven..En tegen de regen ook voldoende beschermt.
            Ik ben er vorig jaar met de laarzen op uit getrokken om als het nodig was in de rivier te gaan staan en dit ging vrij goed moet ik zeggen.
            Laat ons eerst maar eens op verkenning gaan zodat we de meest ideale plaatsen kunnen opzoeken.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Bouk.
              Er wordt zeker naar gekeken dat de wandelroutes voor iedereen zo veel mogelijk toegankelijk gaan zijn..
              Het is niet de bedoeling dat er mensen zijn die moeilijker te been zijn niet mogen of kunnen deelnemen aan zo een uitstapje.
              In deze periode moet je er wel voor zorgen dat je stevige schoenen hebt met voldoende ondersteuning en een goeie grip om niet weg te schuiven..En tegen de regen ook voldoende beschermt.
              Ik ben er vorig jaar met de laarzen op uit getrokken om als het nodig was in de rivier te gaan staan en dit ging vrij goed moet ik zeggen.
              Laat ons eerst maar eens op verkenning gaan zodat we de meest ideale plaatsen kunnen opzoeken.
              OK, maar als ik dit lees:

              •De wandelingen zijn geen probleem voor wie goed te been en fit is, maar hou toch rekening met de volgende factoren: het hele traject gebeurd op onverharde wegen in het bos, bedekt met bladeren, en hier en daar moet een beetje geklauterd worden. Op sommige plaatsen zijn houten knuppelpaden en brugjes aangelegd – deze kunnen bij vochtig weer toch wel glad zijn. Ook dient men rekening te houden dat tijdens beide wandelingen behoorlijke hoogteverschillen overbrugd worden die een zekere inspanning vergen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                Ok, ziet er mooi uit.
                Als de datum meevalt wil ik graag meegaan.

                Patrick
                BD0694BE
                http://pdeco.fotopic.net

                Comment


                • #23
                  Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  OK, maar als ik dit lees:

                  •De wandelingen zijn geen probleem voor wie goed te been en fit is, maar hou toch rekening met de volgende factoren: het hele traject gebeurd op onverharde wegen in het bos, bedekt met bladeren, en hier en daar moet een beetje geklauterd worden. Op sommige plaatsen zijn houten knuppelpaden en brugjes aangelegd – deze kunnen bij vochtig weer toch wel glad zijn. Ook dient men rekening te houden dat tijdens beide wandelingen behoorlijke hoogteverschillen overbrugd worden die een zekere inspanning vergen.
                  grt,bouk.
                  Ik wil zeker niemand afschrikken, maar heb het SD draaiboek goed gelezen en ik ben het er mee eens dat het nuttig en noodzakelijk is om de situatie correct weer te geven; nogmaals, niet om mensen af te schrikken, alleen om de werkelijkheid zo goed mogelijk weer te geven. Bouk, als je wil kunnen we samen een test doen?
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                    Super initiatief
                    Onder voorbehoud, zoals al gemeld, I'm in

                    Groeten
                    Mipstoo

                    Comment


                    • #25
                      Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                      Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                      Ik wil zeker niemand afschrikken, maar heb het SD draaiboek goed gelezen en ik ben het er mee eens dat het nuttig en noodzakelijk is om de situatie correct weer te geven; nogmaals, niet om mensen af te schrikken, alleen om de werkelijkheid zo goed mogelijk weer te geven. Bouk, als je wil kunnen we samen een test doen?
                      je hebt helemaal gelijk hoor en zo hoort het ook.
                      testje van de week al gedaan bij de dokter, ging redelijk, maar laat toch deze SD maar aan mij voorbij gaan, ben jammer genoeg nog niet zo ver.
                      wens wel een ieder heel veel plezier en nogmaals...Prima initiatief hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                        zeer mooi initiatief
                        Mij mag je zeker verwachten
                        Rudi
                        Fuji XT-4 en wat glas
                        Web: Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          je hebt helemaal gelijk hoor en zo hoort het ook.
                          testje van de week al gedaan bij de dokter, ging redelijk, maar laat toch deze SD maar aan mij voorbij gaan, ben jammer genoeg nog niet zo ver.
                          wens wel een ieder heel veel plezier en nogmaals...Prima initiatief hoor.
                          grt,bouk.
                          Als deze SD gedaan is dan mag jij ons vergezellen in het hoge Noorden..Staat ook op mijn verlanglijstje..
                          Dus die SD staat er ook nog aan te komen.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #28
                            Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                            En mijn interesse is eveneens gewekt.
                            Mvg,David
                            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                            Comment


                            • #29
                              Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                              we moesten gillen
                              dus hier mijn gil

                              mij mag je er ook op zetten

                              groetjes
                              Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                              Comment


                              • #30
                                Re: Interesse Peiling SD riviertjes Hoge Venen

                                Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                                Bij deze zijn de voorlopig voorgestelde data 9 en 23/10/2010
                                Mooie streek, beide data zijn mogelijk, je mag me bij op de voorlopige lijst plaatsen.
                                Jacques
                                BD0681BE -
                                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                                Comment

                                Working...
                                X