Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avond- en nachtfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Avond- en nachtfotografie

    Lijken deze data jullie iets?
    14(zon onder 19:58 u) en/of 21(zon onder 19:40 u) september 2012?

    Bijvoorbeeld: 18:30 uur
    Starten dan vanop Linkeroever(rustig parkeren bijvoorbeeld), leuke skiline fotograferen?
    Via de St Anna voetgangerstunnel(mss nog wel een leuke foto maken erin?) naar St.Jansvliet.
    Vanaf St Jansvliet dan een route volgen die we ter plaatse bespreken? We kunnen ook naar plaatsen rijden met ondergronds of bovengronds(wel effe een kaartje kopen voor de tram)
    Andere ideeën heel erg welkom hoor


    Of denken jullie dat oktober iets beter is? Wat vroeger kunnen vertrekken en zodoende ook wat vroeger thuis bijvoorbeeld
    Last edited by Guest4; 5 september 2012, 17:18.

    Comment


    • #17
      Re: Avond- en nachtfotografie

      Perfect voor mij
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

      Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

      Comment


      • #18
        Re: Avond- en nachtfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
        Perfect voor mij
        Allebei de data voor u geen probleem dus? Uiteindelijk eentje vastleggen natuurlijk

        Comment


        • #19
          Re: Avond- en nachtfotografie

          Beide perfect voor mij.

          Groetjes

          Heembeek

          Comment


          • #20
            Re: Avond- en nachtfotografie

            voor mij zijn beide data mogelijk - beginuur is ook OK .
            maar lichte voorkeur voor 21/09 .

            Dirk

            Comment


            • #21
              Re: Avond- en nachtfotografie

              Voor mij 21/09 (ben van de 07/09 t/m 14/09 aan de kust)
              Mvg, Marc
              Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
              http://fotos.mdlfoto.be/

              Comment


              • #22
                Re: Avond- en nachtfotografie

                Voor mij ook 21/9. Op 14/9 kan ik er niet zijn.
                Beginuur en startplaats is geen probleem.
                Photography is an art of observation.

                Comment


                • #23
                  Re: Avond- en nachtfotografie

                  Wat denken jullie, houden we het op 21/9?
                  “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                  Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: Avond- en nachtfotografie

                    Ik denk idd. zoals ik kan zien dat de 21e een mooie datum is, want vanalleswa en pixxel kunnen alleen op die datum, en het zou heel erg leuk zijn dat zij er ook toch bij konden zijn
                    Nog even wachten op MG-TF(ik hoop van ganser harte dat zij ook kan op 21-9 kan)...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Avond- en nachtfotografie

                      Hmm, ik schrijf het ook alvast in mijn agenda. Ik kan in principe op beide dagen, maar durf nog niks vast te leggen.
                      Met mij hoef je dus geen rekening te houden, maar als ik enigszins kan, wil ik wel proberen om erbij te zijn!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Avond- en nachtfotografie

                        Indien het 21/09 zou zijn wil ik mij ook nog kandidaat stellen.
                        Indien de groep nog niet te groot is natuurlijk?
                        MVG. Hugo

                        Comment


                        • #27
                          Re: Avond- en nachtfotografie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                          Indien het 21/09 zou zijn wil ik mij ook nog kandidaat stellen.
                          Indien de groep nog niet te groot is natuurlijk?
                          Altijd welkom Hugo Denk dat we met ongeveer 11 personen zijn, en er zijn er een paar bij die Antwerpen van binnen en van buiten kennen, dus word het een makkie voor mij
                          Dus bij deze lijkt mij 21-9 de idiale dag. Ik zal even aan James vragen of hij een topic in Shooting day wil maken, als dit nog nodig blijkt.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Avond- en nachtfotografie

                            sorry vr de late reacties, vr mij lukt het niet, 't zou kunnen dat we dan weg zijn, we zouden in september nog vr een week weg gaan maar hing van het weer af (motortrip) wanneer we zouden gaan. Aangezien het de 21e vr iedereen ok is moeten jullie het absoluut niet verplaatsen enkel vr mij. Geniet van de avond samen.
                            groetjes Ingrid

                            Comment


                            • #29
                              Re: Avond- en nachtfotografie

                              Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                              sorry vr de late reacties, vr mij lukt het niet, 't zou kunnen dat we dan weg zijn, we zouden in september nog vr een week weg gaan maar hing van het weer af (motortrip) wanneer we zouden gaan. Aangezien het de 21e vr iedereen ok is moeten jullie het absoluut niet verplaatsen enkel vr mij. Geniet van de avond samen.
                              Dank voor de reactie en de gegeven info Vind het jammer, want had graag iets bijgeleerd van u, maar daar zullen er nog genoeg gelegenheden voor komen. Geniet van jullie tripje en...we zijn nieuwsgierig naar de foto's natuurlijk

                              Comment


                              • #30
                                Re: Avond- en nachtfotografie

                                Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                                Dank voor de reactie en de gegeven info Vind het jammer, want had graag iets bijgeleerd van u, maar daar zullen er nog genoeg gelegenheden voor komen. Geniet van jullie tripje en...we zijn nieuwsgierig naar de foto's natuurlijk
                                geen dank meer dan normaal dat men iets laten weten,
                                bijleren van mij vn straatfotografie dat zal niet al teveel zijn denk ik, moet daar ook nog zoveel in bijleren
                                ok, we zien wel, ik ben ook benieuwd nr de resultaten van jullie
                                groetjes Ingrid

                                Comment

                                Working...
                                X