Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xs-drive II

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xs-drive II

    http://www.powerinnumbers.com.au/ op deze site staat een aanbieding van de xs-drive II 30gb,voor 195 euro,is dat veel of weinig voor dat toestel,kan iemand mij uitleggen hoe ik mij pas gekregen visakaart moet gebruiken op die site,is dat een betrouwbare webwinkel,hoe of waar wordt er geleverd,kan ik een ander leveringsadres opgeven (ben zelf niet veel thuis).
    Alvast dank ...

  • #2
    Geen problemen met PIN hoor. Goede service, CORRECTE service ....
    Zo zouden ze allemaal moeten zijn. Zelfs menige 'toonbankwinkels' kunnen aan deze webshop een voorbeeld nemen.

    Wel rekening houden met enige verhoging van de kostprijs (douanekosten, btw) = ongeveer 33€.

    Comment


    • #3
      Ik heb gisteren mijn x-drive 2 ontvangen .
      Alles mooi verpakt met 2de batterij erbij,autolader en zakje.
      Ik heb verschillende online shops bekeken vooraleer ik bij pin bestelt heb en moet zeggen dat bij PIN bijna de helft goedkoper zijn.
      Na installatie van de driver werkt alles perfect.

      Groeten Rusty
      Ik haat vriendjespolitiek

      Comment


      • #4
        Heb ook reeds zaken gedaan met PIN, goede en zeer snelle service.

        Een aanrader !

        Comment


        • #5
          PIN is excellent en goedkoop
          doe hier maar es een search op PIN en overal zal je zien dat ze een excellente service bieden en dat ze correct zijn in geval van problemen met een aankoop
          Ik had eerst de X-drive1 en die dan verkocht aan neef om de X-drive2 te kopen
          PIN heeft de beste prijs
          ik had ook nog ongeveer 35€ extra kosten maar zelfs dan nog is 't goedkoper dan hier
          die X-drive (1 of 2) is echt een tof ding

          en ivm Visakaart: gewoon alle gevraagde info invullen; is veilig hoor
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Kan je die drive ook gewoon gebruiken als externe harde schijf?

            Greets,
            E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
            Allé als em gelukt is toch...

            Comment


            • #7
              Jep , ik heb ookal dikwijls bij PIN besteld... Spijtig dat ze er geen brood verkopen... zo'n service vind je hier echt niet.

              Met Visa betalen is makkelijk en veilig.
              Geef je nummer op en het ding is betaald aan de koers van de dag.

              Comment


              • #8
                PIN is een heel betrouwbare winkel met persoonlijke service .. omdat hij zoveel zaken met Belgie doet, is het niet abnormaal als je Vasa Carpic tijdens onze kantooruren een mail stuurt dat je enkele minuten later een antwoord krijgt .. maar bij hem was dat dan wel 22.15u ..

                ik heb er het afgelopen jaar 3x besteld en ben zo tevreden van de prijzen en service, dat ik pas op een ander koop, als PIN het niet in huis heeft. Nadat je besteld hebt, krijg je een DHL tracking nr zodat je je pakje kan volgen, meestal ongeveer 3 dagen later bij je thuis/kantoor .. kan je niet laten leveren als je bv. op de baan zit, dan kan je dat bv. bij het dichtsbijzijnde shell-station ophalen na afspraak.

                en zeg nu zelf, 195 euro voor een gecombineerd toestel dat zowel imagetank, een externe harddrive via usb2 en een rardreader in een is .. als je de prijs van de 30 gig laptopHD ervan aftrekt .. wat schiet er dan nog van over .. ikzelf heb de iets duurdere mediaplayer gekocht, aangezien ik de presentatiemogelijkheden wens te gebruiken (hoef ik niet altijd meer mijn laptop mee te zeulen) .. werkt zalig!

                Comment


                • #9
                  Amai zeg, bedankt voor de tip! Ik ben zowiezo van plan om een medium aan te schaffen, liever dat dan mijn verzameling cf kaartjes te moeten verder uitbreiden.
                  Dit lijkt mij idd aan de helft van de prijs hier te zijn.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • #10
                    Visio,
                    is dat de "digital data player" die ik bij PIN op
                    de website zie staan?
                    Kan je ermee foto's van je dig. cam. op TV tonen,
                    zonder ze eerst te bewerken.
                    Wat ik wil is, foto's van mijn D100 (6megapix) rechtstreeks
                    op TV bekijken zonder ze eerst te moeten downscalen op PC.
                    Ik heb nu een Archos Jukebox Multimedia, maar die is, tenminste wat mijn smaak betreft, te traag om
                    vlot foto's te tonen. Voordeel van de archos is wel dat hij een
                    intern kleuren LCD heeft waar je de foto's ook op kan bekijken,
                    maar aan dezelfde trage snelheid.

                    --Pj.

                    Comment


                    • #11
                      ja, van PIN, je kan er je foto's direct mee op TV bekijken (betere kwaliteit als recht uit de camera lijkt het me: betere interpolatie?), in slideshow, met MP3 muziekbegeleiding in 3 modussen, je kan er video's mee afspelen, het als een cardreader gebruiken, als MP3 player, en natuurlijk ook je CF card op HD backuppen zonder nog een laptop bij te hebben .. gewoon een heel veelzijdig ding .. let erop dat je niet zoals ikke je stroomadapter verkeerd weglegd en je die player voorlopig in de wagen moet opladen

                      Comment


                      • #12
                        Visio,

                        thanx voor de reactie.
                        Nog enkele vraagjes als je me toestaat ...
                        Hoe snel is dat ding?
                        Een 6mpixel tonen, hoelang duurt dat?
                        De eerste keer? De volgende keren? (Maw. maakt hij
                        een eigen tumbnail die hij verder gebruikt?)
                        Kan je foto's roteren, inzoomen?
                        Kan dat met de afstandsbediening?
                        Kan je via de afstandsbediening zeggen: volgende foto,
                        vorige foto, etc...
                        Nog al veel vragen, maar ik ben niet tevreden van de
                        snelheid van mijn Archos, dus als ik iets nieuws aanschaf,
                        wil ik nu wel zeker zijn dat het goed is...

                        --Pj.

                        Comment

                        Working...
                        X