Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive1 of x-drive2 ??

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive1 of x-drive2 ??

    Ik ben zinnens om mij de X-drive 1 (30gb) aan te schaffen. Staat nu in aanbieding bij PIN voor ongeveer 170€. Lijkt mij interessanter dan bv het aankopen van extra CF kaartjes, aangezien je je foto's op de X-drive kan overzetten.
    Is deze gemakkelijk in gebruik ? Als er speciale handelingen dienen te worden uigevoerd haak ik af zunne, tenzij ik op de shootingday in Gent wat info (uitleg) daaromtrent kan krijgen.

    Wat is het verschil met de X-drive 2 ??

    Groetjes Scorpio (Luc)


  • #2
    xdrive 1
    - aanduiding met ledjes
    - 2.30u (dacht ik) battery life

    xdrive 2
    - info van ledjes van xdrive 1 op lcd (misschien betere batterij-life-aanduiding)
    - 1.30u battery life

    If I'm wrong ... correct me =
    Frank
    http://www.mirrorshades.be

    Comment


    • #3
      ja dus minder batterijduur
      maar wel beter aangegeven, nl meerdere niveaus zoals op lcd-display van een fototoestel
      bij X-drive1 begint dat plotseling te pinken
      en ook ni te vergeten USB2.0
      het werkt echt vlot, zowel X-drive1 als 2
      nog geen spijt van gehad
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Damned,

        Daarjuist proberen te bestellen maar lukt mij niet. Ik krijg iedere keer de melding dat de transactie niet gehonoreerd wordt.
        Kzal het morgenavond nog maar eens proberen !

        Heeft er nog iemand problemen gehad om te bestellen ?

        Scorpio

        Comment


        • #5
          Scorpio, ik heb een Image Tank van PIN.
          Maar als geld niet het grootste probleem is, zou ik toch voor de X-drive 2 gaan...
          USB2 is een pak sneller en je hebt ineens een vlot werkende ectra HD die je aan de PC kan hangen.
          Allez, da's mijn gedacht...
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            @Scorpio: ik heb da ook es gehad
            Vasa zei toen dat de bank werken uitvoerde
            stuur em anders een mail om te vragen of er iets scheelt
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Gdvd, weer geprobeerd om te bestellen, gaat weer niet. Moet weer bij mij gebeuren. Heb gisterenavond een mail naar ginderachter gestuurd met de melding dat het niet gaat en kreeg antwoord dat ik eventueel mijn visacode via e-mail mocht opsturen. Zouden jullie dat vertrouwen ???
              Swat, kheb een collega die voor mij bereid is via "paypall " te betalen. Deze avond een e-mailke naar ginderachter gestuurd om te vragen of dit kon.
              Nu is het afwachten hé.
              Enne Marc ,ik heb je wijze raad opgevolgd en ik ga een X-Drive 2-20gb bestellen ipv een x-drive 1 (30gb).
              Wie weet zie ik je op de shootingday in Gent en kan je mij een beetje uitleg geven !!!

              Groeten Luc

              Comment


              • #8
                kreeg antwoord dat ik eventueel mijn visacode via e-mail mocht opsturen. Zouden jullie dat vertrouwen ???
                uiteindelijk komt die code toch bij hun terecht. hetzij in een database, hetzij in hun mailprogramma.
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment


                • #9
                  Kan iemand me vertellen wat PIN is waar je de x-drive voor 170E kan krijgen. Via internet kan ik alleen maar 269E voor een complete met 20g harde schijf vinden!

                  Dank bij voorbaat

                  Comment


                  • #10
                    PIN is een Online-shop in Australië, maar ze leveren op 3à4 dagen via DHL
                    www.powerinnumbers.com.au
                    zeer goeie service en scherpe prijzen
                    heeft al veel BD-klanten !!!
                    ik heb daar al verscheidene zaken gekocht
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11


                      x

                      Comment


                      • #12
                        Jep, de betaling is gelukt via een collega.(Paypal)
                        Langs de gewone weg via hun site lukte het niet.
                        Nu maar afwachten wanneer ze deze gaan leveren en of ik daar taxen zal dienen op te betalen.

                        Greetz Scorpio

                        Comment


                        • #13
                          Ik ben geen computerkenner en zou graag weten hoeveel sneller een USB-2 werkt dan een USB-1 aansluiting. Is dat dubbel zo snel of is het verschil minder? Indien minder overweeg ik om de x-drive-1 te nemen bij PIN. (Ik heb vandaag mailtje gehad dat mijn G3 maandag in de winkel zou klaarliggen )

                          Comment


                          • #14
                            X-drive1 3.84MBps
                            X-drive2 480MBps

                            gegevens komen van http://www.xs-drive.com/index.htm
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dirtyharry71
                              X-drive1 3.84MBps
                              X-drive2 480MBps

                              gegevens komen van http://www.xs-drive.com/index.htm
                              Die 480MBps is maar theoretisch en zal in de werjkelijkheid nooit worden behaald. Maar het is in ieder geval stukken sneller danb USB 1.1
                              <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

                              Comment

                              Working...
                              X