Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van de 3: Sony DSC-S85 / Canon G2 of G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie van de 3: Sony DSC-S85 / Canon G2 of G3

    Dra kopen we ons eerste digitaal fototoestel. Omdat we evenwel onmiddellijk een toestel willen aanschaffen waarbij je wat kan meegroeien en dat toch wat technische mogelijkheden biedt (o.a. een externe flash), zijn we - na uitgebreid onderzoek van allerlei reviews - blijven steken bij 3 toestelletjes: Sony DSC-S85, Canon Powershot G2 en G3.
    Het is echter moeilijk de knoop door te hakken.
    Dpreview (toch niet de minste...)lijkt de 'image quality' van de Sony net iets hoger in te schatten dan beide andere...
    Help!


  • #2
    voor mij zou dat simpel zijn tussen die drie dan is het de cannon G2 VANWEGE DE PRIJS deze gooien ze nu op de markt bijna gratis
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Dank, maar de prijs op zich is niet alleen zaligmakend...
      Dochtertje trekt in februari naar New York waar de 3 toestellen in de shop kunnen gekocht worden tegen resp. 460(Sony), 550(G2) en 730 (G3) dollars... Dat is dus een meevaller.
      Maar we pogen de beste koop (kwaliteit) te realiseren...
      We zijn immers van mening dat, als je er toch een smak centen tegenaan gooit, je het betere werk moet proberen op de kop te tikken...
      Of misschien zijn ze wel mekaars evenknie.

      Comment


      • #4
        Dit is makkelijk: G3 (en ondertussen rond de 660$ is US)

        Comment


        • #5
          De Sony heeft natuurlijk de lens van Carl Zeiss die echt scherpe beeldjes kan tevoorschijn toveren, maar persoonlijk vind ik dat Sony camera's soms wel voor rare kleuren zorgen, sommige kleuren zijn overgesatureerd. In mijn ogen levert Canon de mooiste kleuren, maar dit is iets persoonlijks natuurlijk. Indien je de meerprijs tov de G2 wilt betalen, zou ik voor de G3 gaan. Ikzelf ben er heel tevreden over, alles kan je instellen en de beeldkwaliteit is super! Je hebt ook geen last van Memorysticks die het dubbele kosten van de Compact Flash kaartjes die de G2/G3 gebruiken.

          :: http://www.dpix.be ::

          Comment

          Working...
          X