Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera te kopen ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke camera te kopen ?

    Hoi, ben door te surfen op jullie webstek geraakt en heb al veel bijgeleerd door de eerdere posts te lezen.

    Ik ben zelf al lange tijd van plan een digitale camera te kopen, maar kan pas nu door financiele meevaller hier eens werk van maken.

    Ik heb al lange tijd de FujiFilm FP-4900Z in mijn hoofd, maar ben nu meer aan de FujiFilm 6900Z aan het denken.
    Ben nieuweling op dit gebied, ben wel al jaren bezig als grafisch ontwerper. Qua budget zou ik rond de 40.000 willen besteden (aan de camera). Zijn er ook nog onmisbare accessoires(ook hoezen en tassen) die ik best ineens bestel ? (budget hiervoor is niet vast)
    Wie kan me raad geven?

    Alvast bedankt,
    en wie tips nodig heeft voor PhotoShop of web-editors kan me steeds een mailtje droppen (immers, voor wat, hoort wat)

    tot binnenkort,
    Tom.

    ToM.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

  • #2
    Hallo Tom,

    Welkom op het forum van Belgium Digital.
    Er zijn hier een aantal "Fuji" mensen die je zeker zullen kunnen verder helpen.
    En bedankt voor het aanbod voor Photoshop en web-editors.

    Jaja
    webmaster Belgium Digital

    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      hallo,

      Ik ben ook nog een beginneling op dit vlak, en ben de trotse eigenaar van een Fuji 6900Z,
      kheb hem wel goedkoper kunnen kopen op de luchthaven maar hij is zeker zijn geld waard,
      je kan zijn kwaliteiten altijd eens bekijken bij albums...

      groetjes banderas

      MY JETPHOTOS
      ONLINE!!!

      Comment

      Working...
      X