Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera past bij mij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke camera past bij mij?

    Hoi,

    Ik zou graag een camera kopen, maar heb een beetje schrik van al die goede & slechte feedback's..
    De ene persoon zegt dat hij goed is, de andere dan weer niet..

    Dus ik zoek eigenlijk een camera die voornamelijk scherp kan fotograferen.
    Hij zou moeten dienen om foto's te maken en op een site te zetten.. (filmen is dus niet verplicht..)
    Ik ben een webdesigner en hou sinds kort onze clubsite bij, dus om alles een beetje op te vrolijke zou ik graag een heleboel foto's vaak willen uploaden en dergelijke..

    De sport is judo, dus zijn vaak wel 'actieve' beelden die ik moet trekken..

    Max budget? ~300-350 euro lijkt me wel een geschikte prijs..
    Enig idee welke camera het beste geschikt is voor mij?

    Ohja, ik ben geen ervaren fotograaf.. :P

    Groetjes,
    Anciency

  • #2
    Re: Welke camera past bij mij?

    Kan iemand helpen? :/

    Comment


    • #3
      Re: Welke camera past bij mij?

      Misschien de G16?
      http://users.telenet.be/patric/

      Comment


      • #4
        Re: Welke camera past bij mij?

        Aantal mensen hebben mij een Canon PowerShot SX60 HS Digital Camera aangeraden, omdat die een ingebouwde flash heeft en dat het heel handig is omdat het vooral binnen is.

        Maar zijn de foto's scherp?
        En op een andere site hebben ze me uitgelegd dat ik een 'snelle' camera nodig heb, is deze er 1?

        Wat is jullie mening over de Canon PowerShot SX60?

        Comment


        • #5
          Re: Welke camera past bij mij?

          Hoe groot mag de Camera zijn ?
          Zit je ver van je onderwerp ? (judo)

          De SX60 is zeker geen ideale camera voor indoor.
          Last edited by Funcky; 14 januari 2015, 21:15.
          Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8