Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk toestel

    ik sta op het punt om een toestel aan te schaffen en weet niet goed welk ik ben wel een complete leek op gebied van fotografie maar het toestel moet dienen om bv mijn duiven te fotograferen en daarna in een daartoe bestemd prog te verwerken voorts zou ik het ook graag meenemen op vakantie om landschappen en ook voor planten en bloemen te fotograferen en dit omdat ik nu naar madeira ben geweest en dat mijn vrouw foto's wou van al die bloemen en daarom twijfel ik tss een canon 1000d en een canon 450d grraag zou ik hier wat meer uitleg krijgen en in ieder geval bedankt voor de reacties

  • #2
    Re: welk toestel

    Best eens bij een fotoboer gaan en de toestellen eens betasten!

    Comment


    • #3
      Re: welk toestel

      ik ben vandaag eens langs geweest bij saturn en daar hadden ze de twee toestellen maar voor mij als leek voelden ze allebei goed aan maar ik zou willen weten moest een van jullie als meer ervaren fotografen voor dezelfde keuze staan welk toestel zou hij kiezen

      Comment


      • #4
        Re: welk toestel

        het duurste natuurlijk, wat dacht je eigenlijk ?

        het antwoord op uw vraag is hier ook al meermaals gegeven ...

        waarom worden dezelfde vragen altijd opnieuw gesteld ?

        Comment


        • #5
          Re: welk toestel

          Zorg dat je een kit koopt met de 18-55 IS lens (die IS is heel belangrijk) en je zal een goeie start nemen, OK, de 450 heeft wat meer in huis, maar zoveel verschilt dat nu ook weer niet. Laat je geen 18-55 van d eoude stempel opsolferen, want daar zit nu juist WEL het verschil. Glas telt.

          Comment


          • #6
            Re: welk toestel

            Zinnen hebben wel degelijk nut. Een hoofdletter en een leesteken op weloverwogen plaatsen maakt het lezen heel wat aangenamer.