Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk toestel

    ik sta op het punt om een toestel aan te schaffen en weet niet goed welk ik ben wel een complete leek op gebied van fotografie maar het toestel moet dienen om bv mijn duiven te fotograferen en daarna in een daartoe bestemd prog te verwerken voorts zou ik het ook graag meenemen op vakantie om landschappen en ook voor planten en bloemen te fotograferen en dit omdat ik nu naar madeira ben geweest en dat mijn vrouw foto's wou van al die bloemen en daarom twijfel ik tss een canon 1000d en een canon 450d grraag zou ik hier wat meer uitleg krijgen en in ieder geval bedankt voor de reacties

  • #2
    Re: welk toestel

    Best eens bij een fotoboer gaan en de toestellen eens betasten!

    Comment


    • #3
      Re: welk toestel

      ik ben vandaag eens langs geweest bij saturn en daar hadden ze de twee toestellen maar voor mij als leek voelden ze allebei goed aan maar ik zou willen weten moest een van jullie als meer ervaren fotografen voor dezelfde keuze staan welk toestel zou hij kiezen

      Comment


      • #4
        Re: welk toestel

        het duurste natuurlijk, wat dacht je eigenlijk ?

        het antwoord op uw vraag is hier ook al meermaals gegeven ...

        waarom worden dezelfde vragen altijd opnieuw gesteld ?

        Comment


        • #5
          Re: welk toestel

          Zorg dat je een kit koopt met de 18-55 IS lens (die IS is heel belangrijk) en je zal een goeie start nemen, OK, de 450 heeft wat meer in huis, maar zoveel verschilt dat nu ook weer niet. Laat je geen 18-55 van d eoude stempel opsolferen, want daar zit nu juist WEL het verschil. Glas telt.

          Comment


          • #6
            Re: welk toestel

            Zinnen hebben wel degelijk nut. Een hoofdletter en een leesteken op weloverwogen plaatsen maakt het lezen heel wat aangenamer.

            Ik denk dat eender welke instap-dslr wel zal volstaan, ga gewoon voor de goedkoopste/best in de hand liggende. Kijk ook eens naar d ekitjes van olympus. Die hebben voor een zeer goede prijs (de kostprijs van de bdoy van een 450d) een body en 2 lenzen. Als je toch voor canon gaat, neem dan inderdaad die 18-55 IS, die heeft niet alleen beeldstabilisatie, maar is in scherpte en contrast veel beter dan de oude versie. Die paar euro meer is de IS lens dat zeker waard.

            Comment


            • #7
              Re: welk toestel

              bedankt iedereen weet nu in iedere geval wat meer mss tot later met andere vragen thx in ieder geval

              Comment


              • #8
                Re: welk toestel

                Nu versta ik mij niet aan de grote prijsschommelingen.
                Ben zinnens de Canon 450D aan te schaffen (body).
                De laagste prijs zie ik bij Grobet antwerpen : 530€
                Ik zie in het soldenkrantje van ELDI de canon 450D+ kitlens 18-55 voor de prijs van
                399,99€
                Eerste reactie : KOOOOPEN maar begin te twijfelen.....op de aankondiging staat tevens dat herstellingen in eigen atelier gebeuren?????? Ik dacht dat Canon herstellingen doet ( in garantieperiode )

                Comment


                • #9
                  Re: welk toestel

                  Je volgt toch wel zeker dit draadje?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: welk toestel

                    Oorspronkelijk geplaatst door kinecies Bekijk bericht
                    Nu versta ik mij niet aan de grote prijsschommelingen.
                    Ben zinnens de Canon 450D aan te schaffen (body).
                    De laagste prijs zie ik bij Grobet antwerpen : 530€
                    Ik zie in het soldenkrantje van ELDI de canon 450D+ kitlens 18-55 voor de prijs van
                    399,99€
                    Eerste reactie : KOOOOPEN maar begin te twijfelen.....op de aankondiging staat tevens dat herstellingen in eigen atelier gebeuren?????? Ik dacht dat Canon herstellingen doet ( in garantieperiode )
                    Je hebt dan wel een serieus beperkende lens. Kijk echt uit naar die 18-55 is. Je kand ie er eventueel nog apart bijkopen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: welk toestel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
                      Je hebt dan wel een serieus beperkende lens. Kijk echt uit naar die 18-55 is. Je kand ie er eventueel nog apart bijkopen.
                      Kijk maar eens op de site van Eldi staat toch echt wel Type : EOS 450D 18/55IS

                      Comment


                      • #12
                        Re: welk toestel

                        Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
                        Kijk maar eens op de site van Eldi staat toch echt wel Type : EOS 450D 18/55IS
                        In dat geval: gewoon kopen. Prima prijs

                        Comment

                        Working...
                        X