Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

    Wat denken jullie dat de prijzen zullen doen van nikon nu de cashback actie gedaan is.

    Mijn vraag is vooral, wat gaat de prijs doen van de nikon D700? Dalen ,stijgen, ...

    Zal er binnenkort een upgrade komen zoals je soms hoort op nikon rumors, komt er een nikon D800?
    Dit als reactie op de Canon 5DMII van 21 mpixels?!

    Ben serieus aan het twijfelen om nu de upgrade te doen of nog even te wachten tot verandering van prijs. Maar ja, wat gaat de prijs doen he!

    Wat denken jullie hierover?

    Als ik al de winkels even afga, ik deze bijna nergens meer op voorraad!
    Stilte voor de storm?
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

  • #2
    Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

    Ben dat ook al een tijdje aan het volgen.
    Bij Art&Craft stond de D700 altijd op 'in bestelling', wanneer hij niet in voorraad was. Nu al een paar dagen echter op 'niet in voorraad'. (sinds het einde van de actie dacht ik)
    De kit met 24-70 heb ik nooit als 'in voorraad' gezien zelfs tijdens de actie.
    Nikon D700 - Sigma 24-70 F2.8 IF EX DG HSM - Nikkor 70-300VR

    Comment


    • #3
      Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

      Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
      Wat denken jullie dat de prijzen zullen doen van nikon nu de cashback actie gedaan is.

      Mijn vraag is vooral, wat gaat de prijs doen van de nikon D700? Dalen ,stijgen, ...

      Zal er binnenkort een upgrade komen zoals je soms hoort op nikon rumors, komt er een nikon D800?
      Dit als reactie op de Canon 5DMII van 21 mpixels?!

      Ben serieus aan het twijfelen om nu de upgrade te doen of nog even te wachten tot verandering van prijs. Maar ja, wat gaat de prijs doen he!

      Wat denken jullie hierover?

      Als ik al de winkels even afga, ik deze bijna nergens meer op voorraad!
      Stilte voor de storm?
      ik denk niet veel De D700 is zo al schaars genoeg, dus hoeft Nikon niet veel van de prijs af te doen. En als er een 24MP D700 achtig model komt, zal het volgens mij gewoon aan een hogere prijs naast de huidige D700 gepositioneerd worden.

      Ivm de 5DII, Nikon vaart gewoon zijn eigen koers Beter een goed werkend toestel op de markt brengen met een aantrekkelijk nieuw objectievengamma. Over de 5DII wordt overigens gezegd dat Canon 2 fouten gemaakt heeft. Ze hebben 'm te goedkoop gemaakt omdat ze panikeerden met de introductie van de Sony A900, en ze hebben de gewone 5D gestopt, terwijl die de nodige druk op de Nikon D700 had kunnen zetten.

      Ik vraag me dus af wat je tegenhoudt. De D700 is een fenomenaal toestel en dat zal nog wel een tijdje zo blijven

      MVG,

      Comment


      • #4
        Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

        Mij is al opgevallen dat de prijs van de D700 het zelfde blijft met hier en daar (MM) een goedkope uitschieter (€1600) wat me ook opvalt is dat de prijs van de D300 hoog blijft en zelfs omhoog gaat (konijn €1322 je kan dan beter zo een moment in MM afwachten en een D700 kopen)
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          Mij is al opgevallen dat de prijs van de D700 het zelfde blijft met hier en daar (MM) een goedkope uitschieter (€1600) wat me ook opvalt is dat de prijs van de D300 hoog blijft en zelfs omhoog gaat (konijn €1322 je kan dan beter zo een moment in MM afwachten en een D700 kopen)
          Waar aan € 1600 ?

          Trouwens bij cameranu.nl heeft hij bijna steeds 'direct leverbaar' gestaan.

          Comment


          • #6
            Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Waar aan € 1600 ?

            Trouwens bij cameranu.nl heeft hij bijna steeds 'direct leverbaar' gestaan.
            Als ik hem ergens vindt aan 1600 euro, koop ik hem direct.

            Maar waar?
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment


            • #7
              Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

              Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
              Als ik hem ergens vindt aan 1600 euro, koop ik hem direct.

              Maar waar?
              Ik lees dit ook maar in een post hierboven, goedkoper dan bij cameranu.nl heb ik hem nog niet gezien

              Is DIT geen koopje ?

              Er is zelfs een SLR 'lijkzak' bij inbegrepen

              Ik heb hem maar direct besteld !!! Maar vrees dat hij van Nigeria of dergelijke moet komen
              Last edited by Wimpy; 25 juni 2009, 14:00.

              Comment


              • #8
                Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                Ik heb de D700 voor iets meer als €1600 gekocht bij de MM in Nederland in de actie waar hun de BTW betaalden, de prijs was toen noch steeds iets van €2100.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                  Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Ik heb de D700 voor iets meer als €1600 gekocht bij de MM in Nederland in de actie waar hun de BTW betaalden, de prijs was toen noch steeds iets van €2100.
                  Deze actie is al verlopen zeker?
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                    Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                    Deze actie is al verlopen zeker?
                    Ja, maar was in die tijd wel uitgebreid op de ster.....ze bestelden zelfs gewoon een nieuwe camera, want er was alleen een demo.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                      Hier heb ik dat gelezen.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                      Comment


                      • #12
                        Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                        Zo heb ik hem ook gekocht.
                        Rustig even MM volgen want laatst was er weer een actie, toen ging er 16% af.

                        Comment


                        • #13
                          Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                          Heb knoop doorgehakt

                          Bestelling van D700 is een feit!

                          Nu maar hopen dat ik hem vlug heb.
                          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                            proficiat alvast! Waar besteld aan welke prijs?
                            Nikon D700 - Sigma 24-70 F2.8 IF EX DG HSM - Nikkor 70-300VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: wat na cashback actie? Wat met prijs Nikon D700?

                              Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                              Heb knoop doorgehakt

                              Bestelling van D700 is een feit!

                              Nu maar hopen dat ik hem vlug heb.
                              Alvast proficiat met uw D700 ik wou dat ik er ook een had maar ben er alsnog niet uit wat ik ga kopen.
                              Blijf ik bij DX of word het FF, blijft het Nikon of toch Canon die voor mij een aantrekelijker objectievenaanbod heeft (f4 reeks).
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                              Comment

                              Working...
                              X