Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

    Ik kocht m'n 1000D in febr 2009. Hij is 2 jaar heel intensief gebruikt geweest, tot ik vorig jaar een upgrade deed naar een 5D II.

    Ik wil de 1000D te koop zetten. Enkel de body. Heb geen lenzen meer.
    Gebruikssporen. Krasje op LCD.
    Voor de rest in orde.

    Komt met 2 extra batterijen en een draadloze remote control.

    Wat krijg je hier nog voor? Iemand een idee?
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

    Laat de 'gek' bieden...
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

    Comment


    • #3
      Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

      Je kan het ook "Hard" spelen, en je prijs stellen , wat wil je der zelf nog voor?
      Als je dat kan krijgen ben je tevreden, rekenen op een gunstig bod is geloven in Sinterklaas. Zo speel ik het gewoonlijk, en willen ze het bedrag niet ophoesten, wat hun goed recht is, dan kunnen ze niet met mijn cameraatje lopen te pronken.

      Ik heb er ook geen problemen mee van "nog is" een body in de kast te stoppen.

      Mijn visie, neem ze voor wat ze waard is !

      Fijne groetjes
      Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

        Willen is 1 ding, krijgen is 2..
        Je MOET hem niet verkopen tegen een prijs. Is de geboden prijs te laag, verkoop hem niet. Ben je er tevreden mee, verkoop hem.

        Maar als je een bedrag in je hoofd hebt dat je er voor wilt hebben, zet dat er neer (of nog een klein beetje meer), mensen proberen er altijd wat van de prijs af te krijgen (dan hebben ze het idee hun aankoop goed gedaan te hebben). En jij hebt toch de prijs die je ervoor wilde hebben. Bied iemand je prijs, dan heb je dat beetje extra nog mooi meegenomen. (maar aan dit topic te zien heb je geen idee wat je als minimumprijs zou willen ontvangen)
        WillemClassensDesign: Mijn website
        Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
        Flitsers:HVL-F42AM;

        Comment


        • #5
          Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...



          Dit is de nieuwprijs.

          gokje: rond de 250euro?

          Comment


          • #6
            Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

            The best online EXIF data viewer for JPG images. Read camera settings, GPS location and Lightroom edits!

            Comment


            • #7
              Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

              Tis een Canon he, die zakken nogal 2e hands
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                Een camera die ongeveer 350 euro nieuw kost ... dan mag je al een gat in de lucht springen als je er 250 euro voor zou krijgen.
                Persoonlijk denk ik echter dat rond de 200 euro realistischer zal zijn.
                Je zegt namelijk zelf dat het toestel gedurende 2 jaar heel intensief is gebruikt en ook dat er een krasje op het lcd scherm is.

                Moest ik in uw plaats zijn, voor hetgeen je er nog van krijgt, zou ik het toestel bijhouden als back-up en de EF mount lenzen van je 5D passen er ook op.

                grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 9 november 2011, 19:14. Reden: schrijffoutje
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                  Heb ook een 1000D maar zal hem "ombouwen" met een KatzEye voor macro, mijn Zeiss en foto met Extender ( waarbij de A.F. toch niet zo betrouwbaar is )
                  I.m.h.o. : Een degelijke, gekende back-up is meer waard dan hetgeen je ervoor zou krijgen.
                  Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

                    Moest ik in uw plaats zijn, voor hetgeen je er nog van krijgt, zou ik het toestel bijhouden als back-up en de EF mount lenzen van je 5D passen er ook op.
                    De 1000D moest idd dienen als back-up, maar nu ga ik een beter, nieuw toestel kopen als backup/2e camera.

                    Dus ja, 1000D moet/mag weg!
                    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                      Heb je niet een tiener in je omgeving die graag zou fotograferen maar dat niet echt kan bekostigen? Bied de body voor een vriendenprijsje aan. Zo te lezen krijg je er niet echt veel meer voor, geeft je dan denk ik meer voldoenng als je iemand kan helpen.
                      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                      Our English website: www.kaichitravel.com
                      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                        Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                        Heb je niet een tiener in je omgeving die graag zou fotograferen maar dat niet echt kan bekostigen? Bied de body voor een vriendenprijsje aan. Zo te lezen krijg je er niet echt veel meer voor, geeft je dan denk ik meer voldoenng als je iemand kan helpen.

                        Inderdaad. NET BESLIST. Ik geef 'm kado aan m'n stiefdochtertje voor de sint. Nu nog op zoek naar een lensje voor een 11 jarige :-D
                        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                          Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                          Inderdaad. NET BESLIST. Ik geef 'm kado aan m'n stiefdochtertje voor de sint. Nu nog op zoek naar een lensje voor een 11 jarige :-D
                          Goed hoor
                          Er zal vast een eenvoudig zoomlensje tweedehands te vinden zijn.
                          Heb toen voor mijn zoon voor 25 euro een zoomlens gevonden.
                          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                          Our English website: www.kaichitravel.com
                          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                            Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                            Inderdaad. NET BESLIST. Ik geef 'm kado aan m'n stiefdochtertje voor de sint. Nu nog op zoek naar een lensje voor een 11 jarige :-D
                            Mooi gebaar
                            Een simpel lenske, bvb kitlensje 18-55 zie je regelmatig staan op 2de hands sites en gaan voor weinig geld de deur uit
                            Een mooi starterskitje voor een 11 jarige !

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat is een body 1000D nog waard? tweedehands...

                              nieuw, in bulk kost deze ook maar 60€.. is't dan ni zot om die goedkope kitlens nog 2e hands te kope?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Mooi gebaar
                              Een simpel lenske, bvb kitlensje 18-55 zie je regelmatig staan op 2de hands sites en gaan voor weinig geld de deur uit
                              Een mooi starterskitje voor een 11 jarige !

                              grts
                              Sieg
                              * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                              Comment

                              Working...
                              X