Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom vind ik de G3 nergens!??

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by pedege
    Er zijn een paar reply's met : er is wel stock!
    Ik heb nogmaals gechecked, noch techdata (6-12-02) 815 euro, mediacheckpoint (niet leverbaar) aan 700 euro!

    Ik vind deze week wel leuk, maar meer dan 100 euro verschil vind ik wel veel
    Nou ja, voor deze prijzen kunt U tot de lente wachten als de G4 wordt aangekondigd.

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #17
      Onderstaand mailtje kreeg ik vandaag terug van Topvision :

      Dear Mr. Weyers,

      sorry, no new delivery date of the Powershot G3.


      Kind Regards
      Björn Hinterscheid


      -------- Original Message --------
      Subject: Kontaktformular (gb): Canonn G3 (28-Nov-2002 13:09)
      From: luc.weyers@pandora.be
      To: sales@topvision.lu

      > Name : Weyers, Luc
      > Email: luc.weyers@pandora.be
      >
      > ================================================== ==========
      >
      > Hello,
      >
      > When will the canon g3 be deliverable?
      >
      > Take care,
      >
      > Luc
      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tribal69
        Onderstaand mailtje kreeg ik vandaag terug van Topvision :

        Dear Mr. Weyers,

        sorry, no new delivery date of the Powershot G3.


        Kind Regards
        Björn Hinterscheid

        Dichter bij huis kun je ze gewoon halen.
        Topvision kan ze direct bij Canon bestellen, twee dagen levertijd.
        Waarschijnlijk willen ze de Canon prijs niet betalen.




        -------- Original Message --------
        Subject: Kontaktformular (gb): Canonn G3 (28-Nov-2002 13:09)
        From: luc.weyers@pandora.be
        To: sales@topvision.lu

        > Name : Weyers, Luc
        > Email: luc.weyers@pandora.be
        >
        > ================================================== ==========
        >
        > Hello,
        >
        > When will the canon g3 be deliverable?
        >
        > Take care,
        >
        > Luc

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #19
          Originally posted by BlueInk
          Waar heb je hem besteld ?
          Bij Foto de Reuver
          [knip]
          Een speciale reden gehad om bij de Reuver te bestellen?
          Op http://www.koopdigitaal.nl/index.phtml staat hij voor 898 euro. Bij de Reuver 925 euro..???

          Met de Kerstbundel is die goedkoper dan koopdigitaal, reken maar na.
          Staat op http://www.d95.nl/Prijzen/digitalecam.htm#Olympus

          Comment


          • #20
            Originally posted by C720
            Originally posted by BlueInk
            Waar heb je hem besteld ?
            Bij Foto de Reuver
            [knip]
            Een speciale reden gehad om bij de Reuver te bestellen?
            Op http://www.koopdigitaal.nl/index.phtml staat hij voor 898 euro. Bij de Reuver 925 euro..???

            Met de Kerstbundel is die goedkoper dan koopdigitaal, reken maar na.
            Staat op http://www.d95.nl/Prijzen/digitalecam.htm#Olympus
            De Russen vieren hun kerst pas volgend jaar ergens in januari.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #21
              Originally posted by pedege
              Ik heb nogmaals gechecked, noch techdata (6-12-02) 815 euro,
              Je gaat de prijzen van Techdata toch niet gaan vergelijken met winkelprijzen? Want dan ben je niet eerlijk bezig, tegenover bezoekers welk denken dat ze voor deze prijs, een G3 kunnen vinden (in België).

              Het betreft hier een dealerprijs zonder BTW! Ik zie trouwens een prijs staan van 840€ (misschien te maken dat wij een dealer zijn met andere kortingspercentages).

              De adviesverkooprpijs welk bij Techdata staat vermeld is 1037,17 € zonder BTW.

              mvg,
              peter

              Comment


              • #22
                Originally posted by peter
                Originally posted by pedege
                Ik heb nogmaals gechecked, noch techdata (6-12-02) 815 euro,
                Je gaat de prijzen van Techdata toch niet gaan vergelijken met winkelprijzen? Want dan ben je niet eerlijk bezig, tegenover bezoekers welk denken dat ze voor deze prijs, een G3 kunnen vinden (in België).

                Het betreft hier een dealerprijs zonder BTW! Ik zie trouwens een prijs staan van 840€ (misschien te maken dat wij een dealer zijn met andere kortingspercentages).

                De adviesverkooprpijs welk bij Techdata staat vermeld is 1037,17 € zonder BTW.

                mvg,
                peter
                Nou ja Promising Data, excuses Techdata heeft altijd al Fancy prijzen gehad, het is net de Makro maar 100x negatiever.


                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #23
                  Vanmorgen mijn Powershot G3 afgeleverd gekregen van TopVision

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by BigBlue
                    Vanmorgen mijn Powershot G3 afgeleverd gekregen van TopVision
                    En?

                    Hoe bevalt hij?

                    Proficiat en laat de testshots maar komen
                    Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                    www.D-Noizz.be
                    wim.proot@gmail.com

                    Comment


                    • #25
                      Nou ja Promising Data, excuses Techdata heeft altijd al Fancy prijzen gehad, het is net de Makro maar 100x negatiever.
                      Beste Mr. Knap,

                      Dat komt doordat Tech Data (net als Ingram Micro trouwens) een officiële distributeur is van Canon en ze dus bij Canon België moeten aankopen aan de prijzen die Canon België oplegt.
                      Ik weet dat dit voor jou een onbekende wereld is maar er is ook nog wel zoiets al een wit circuit, zonder BTW carrousels en dergelijke.
                      Ik vind het trouwens niet erg correct dat iemand met commerciële belangen zich op zulke manier in discussies mengt, in de koopjeshoek wordt daar streng op toegezien maar in het algemene forum laat men maar gebeuren...ik kan dit enkel maar betreuren.
                      Mark (300D)

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Cyrox
                        Nou ja Promising Data, excuses Techdata heeft altijd al Fancy prijzen gehad, het is net de Makro maar 100x negatiever.
                        Beste Mr. Knap,

                        Dat komt doordat Tech Data (net als Ingram Micro trouwens) een officiële distributeur is van Canon en ze dus bij Canon België moeten aankopen aan de prijzen die Canon België oplegt.
                        Ik weet dat dit voor jou een onbekende wereld is maar er is ook nog wel zoiets al een wit circuit, zonder BTW carrousels en dergelijke.
                        Ik vind het trouwens niet erg correct dat iemand met commerciële belangen zich op zulke manier in discussies mengt, in de koopjeshoek wordt daar streng op toegezien maar in het algemene forum laat men maar gebeuren...ik kan dit enkel maar betreuren.
                        Wij kopen onze toestellen officieel direct bij de fabrikanten in Duitsland en Engeland en de Benelux. Wij leveren alle toestellen met twee jaar garantie, garantiebewijs en factuur met btw. En elke maand storten we voor de 20 ste aan vadertje staat de btw af. En wij zitten hier op het algemeen forum niets te verkopen, wij geven alleen maar antwoorden en commentaar. En de vroegere Computer 2000 stond bekend voor parallelimport. Waarschijnlijk hebben ze dan nu hun leven gebeterd. In ieder geval is in de EEG een vrij verkeer van geld, goederen en personen. En dankzij het internet is alles heel transparant geworden. Dus als het toestel in Griekenland duurder is dan in Belgie, of in Duitsland goedkoper dan in Belgie dan kunnen we dat vrij verkopen. Zolang de verkoper een europees garantiebewijs kan verstrekken en de handleidingen in een taal van de europese gemeenschap is het nog steeds wit. En om de prijsverschillen op btw attracties en wij kopen officieel in Belgie af te schuiven is een hele goedkope smoes. De consument is mondinger geworden en ze vinden alle informatie op het net, dan moet het distributieapparaat er zich maar aan aanpassen. In 2003 gaan onze grote vrienden Aldi en Liddl vers vlees verkopen tegen 40% lagere prijzen en dan kunnen we dan we ook zeggen dat vlees is slecht en komt niet uit Belgie etc.


                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #27
                          Zijn deze prijsverschillen te wijten aan de politiek van een distributeur ? Ik dacht het niet ! Het is uiteindelijk de fabrikant die de prijzen bepaalt. Waarom verkoopt Canon in België zijn toestellen zoveel duurder dan in enkele buurlanden ?
                          Door die transparantie en dat vrij verkeer komt onze middenstand in de problemen, de concurrentiepositie van Belgische ondernemers wordt er in elk geval niet beter op door scheefgetrokken situaties zoals deze.
                          Mark (300D)

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Cyrox
                            Door die transparantie en dat vrij verkeer komt onze middenstand in de problemen, de concurrentiepositie van Belgische ondernemers wordt er in elk geval niet beter op door scheefgetrokken situaties zoals deze.
                            Dit is gewoon het principe van de vrije markt. Ik denk dat meer en meer Belgische winkels eens wat meer van onder hun kerktoren moeten uitkomen en producten kopen in heel Europa en zo de beste prijs zien te vinden. Hierdoor zijn ze niet meer zo afhankelijk van die Belgische importeurs die veel te hoge prijzen vragen. Na een tijdje zullen deze importeurs ook wel zien dat ze zo niet langer meer kunnen verder doen, gewoon een kwestie van vraag en aanbod allemaal. Ik ben nu wel niet perfect op de hoogte van het reilen en zeilen binnen dit wereldje, maar dit is, met mijn economische studies in het achterhoofd, mijn mening.
                            :: http://www.dpix.be ::

                            Comment


                            • #29
                              In dit geval kan je niet van een invoerder spreken, er is Canon Duitsland en er is Canon België, die beiden niet aan dezelfde prijzen verkopen, Canon België is duurder, ik vraag mij af waarom.
                              Mark (300D)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cyrox
                                In dit geval kan je niet van een invoerder spreken, er is Canon Duitsland en er is Canon België, die beiden niet aan dezelfde prijzen verkopen, Canon België is duurder, ik vraag mij af waarom.
                                In dat geval gaat mijn stelling niet op natuurlijk. Maar het is toch zo dat De Beukelaer hier in België verdeler is van Olympus en ik dacht ook Nikon. Zij hanteren toch ook een hogere prijs dan er in de ons omringende landen gehanteerd wordt. Wat er ook wel voor iets tussen zit is de BTW natuurlijk, in België bedraagt die 21%, in Duitsland daarentegen slechts 16%; dit zorgt ook voor verschillen in de prijzen.
                                :: http://www.dpix.be ::

                                Comment

                                Working...
                                X