Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Sony DSC-F717 kopen in het Gentse ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar Sony DSC-F717 kopen in het Gentse ?

    Hallo,

    Momenteel aan het zoeken waar ik het best dit toestel kan aanschaffen in het Gentse. Beste wat ik tot nu toe gevonden heb is www.fotovideomac.com in Deinze aan 1320 euro. Heeft er iemand een goeie tip ?

    Saluutjes,
    Tiger
    Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

  • #2
    Wil je misschien ook via internet kopen?
    Beste prijs die ik vind is 1066 euro. Zo'n 10 internetwinkels verkopen rond de 1000 -1100 euro.
    Als je namen wil, laat maar weten.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tine
      Wil je misschien ook via internet kopen?
      Beste prijs die ik vind is 1066 euro. Zo'n 10 internetwinkels verkopen rond de 1000 -1100 euro.
      Als je namen wil, laat maar weten.
      Wil ik zeker in beschouwing nemen. Enige wat ik me afvraag hoe het met garantie zit. Ik heb ook gemerkt dat nogal wat van die shops vb de 32 MB memorystick verwisselen voor een 8 MB of 16 MB en bij zulke praktijken stel ik me dan wel vragen.
      Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tiger
        Hallo,

        Momenteel aan het zoeken waar ik het best dit toestel kan aanschaffen in het Gentse. Beste wat ik tot nu toe gevonden heb is www.fotovideomac.com in Deinze aan 1320 euro. Heeft er iemand een goeie tip ?

        Saluutjes,
        Tiger

        Hallo Tiger,

        Ga met deze link eens een kijkje nemen bij Pricewatch, daar staat een lijst van de winkels die dit toestel op voorraad hebben.

        http://pricewatch.letsgodigital.nl/index.php?cat=1&brand=17&type=451


        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Hier vind je ervaringen, prijzen, vergelijkingen, shops....
          http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/digc

          Comment


          • #6
            Bij actionshop staan ze aan ± 1240 euro...
            maar inderdaad online veel goedkoper, evenals zo in Aken en andere duitse steden (geen luxe tax....)


            mvg,


            todosranas
            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

            Comment


            • #7
              Ik heb juist mijne F717 voor 1099€ gekocht bij www.digital-shopping.fr, wreed content van, vlugge service, correct, handleiding ook in het NL + garantie 2 jaar OK.

              Ze hebben daar ook memorysticks 128Mb voor 83€

              Als je de camera vandaag (woensdag) nog besteld dan heb je hem vrijdag bij U thuis...

              Ik ben trouwens wreed "tevreden met mijne 717!!!"

              Succes...

              Comment


              • #8
                opletten als je 1 koopt ...
                Zorg ervoor dat toestel reeds aangepast is ivm probleem autofocus.....(zie andere topics)
                Normaal hebben praktische alle toestellen op Europese markt dit probleem...

                Dus als je in het buitenland koopt.....
                kan het moeilijk worden om hier in Belgie een degelijke service van Sony te bekomen..

                Voor de rest... zeer tevreden over m'n 717

                MVG
                daVinci
                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #9
                  Gewoon vragen achter korting (meeste handelaars geven standaard 10%), als ze niet wilen toegeven, zeg gewoon de prijs die je betaalt in het buitenland. Een redelijke handelaar zal je dan een tegenvoorstel doen..

                  Comment


                  • #10
                    Garantie>> Sony

                    Er is géén enkel probleem, als je de camera maar in de EEG hebt gekocht !

                    Comment


                    • #11
                      Ik wist niet dat de meeste toestellen in Europa last hadden van de autozoom problemen.

                      In elk geval allemaal bedankt voor de antwoorden.

                      Tiger
                      Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Tiger
                        Ik wist niet dat de meeste toestellen in Europa last hadden van de autozoom problemen.

                        In elk geval allemaal bedankt voor de antwoorden.

                        Tiger
                        Tiger, laat je niet weerhouden door het probleempje met de hologran autofocus. Dat wordt netjes door Sony opgelost. Het is een prima toestel, dus ga er maar voor zou ik zeggen.
                        Hannie

                        Comment

                        Working...
                        X