|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik kwam deze filmpjes tegen over de SX1. Niet dat je zo gaat filmen maar toch vreemd,niet?
Als iemand interesse heeft in de Engelse handleiding, kan je hier downloaden. Laatst gewijzigd door flatron7000; 4 december 2008 om 10:00 |
|
|||||
|
Dit is een uitleg die ik op het net tegenkwam: het zou eigen zijn aan de trage "lees -reset" eigenschappen van de CMOS sensor in fot camera's.
Citaat:
|
|
||||
|
Net getest met m'n D90, net hetzelfde.
F*ck seg ![]() En volgende week de SX1 halen...'t zal hetzelfde zijn dus . Ach ja, het was me nog nooit opgevallen. Ik heb in het weekend nog filmpjes gemaakt en ik heb ze terug bekeken...valt me niet op maar dan beweeg je natuurlijk ook niet zo snel links & rechts.
|
|
|||
|
Een Canon SX1 heeft een CCD.....
|
|
||||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Citaat:
Dan zal je toch eens moeten zeggen tegen canon dat ze mis zijn op hun pagina's Dit komt van de Canon PowerShot SX1 IS pagina: Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() Damn...ik dacht dat het positief ging uitvallen (CCD <=> CMOS) maar dat ook al niet dus
|
|
||||
|
Vandaag contact genomen met Canon Support België en die hebben mij daarnet netjes terug gebeld
. Wat iedereen waarschijnlijk al wist maar toch nog eens bevestigen...het is een normaal fenomeen. De Canon dame in kwestie heeft een korte toelichting gegeven ivm software-matige oorzaak en dat dit ook komt door het filmen/opnemen van links naar rechts. Maar dus volstrekt normaal. Ik ga hem toch kopen volgende week en ik hou me netjes stil bij het filmen
|
|
|||
|
Citaat:
Mijn ervaring met Nikon emailsupport is even goed , maar ik heb nog geen gebruik gemaakt van hun telefonische support en ook nog niet gecheckt of ze een gratis nummer hiervoor ter beschikking stellen. |
|
||||
|
Citaat:
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Allround met macro? Al opvolger Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM met IS ? | Innovator | Objectieven | 9 | 2 mei 2008 22:55 |
| Sony Alpha 350 | Photo_grabber | Camera's | 12 | 5 maart 2008 14:53 |
| Te koop: Canon body AE-1 met toebehoren | HMevo6 | Aangeboden | 0 | 19 november 2006 17:51 |
| Wat kost het allemaal?? | KvP | Camera's | 152 | 26 juli 2005 16:13 |
| Canon EOS 20D | Jan_10D | Camera's | 43 | 19 augustus 2004 22:51 |
![]() |