|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hoe close kan ik fotograferen met volgende lens:
SIGMA 28-80 F3.5-5.6 II APO Macro Zal ik betere close-ups kunnen maken dan de 300D kitlens ? En past die lens op mijn 300D ? (Mja... het is duidelijk, ik ben nieuw in het wereldje van de fotografie )Dank. K. |
|
|||
|
Er blijken ook ringen te zijn, die je gewoon tussen je body en lens kunt aanbrengen. Heeft er iemand daar meer info over ?
Schijnt dat die de goedkoopste oplossing zijn om macro te gaan... K
|
Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een setje Kenko tussenringen.
Hiermee wordt de korste scherpstelafstand sterk verkort. Best te gebruiken met kwaliteitslenzen. wat uitleg kan je hier vinden: http://www.toledo-bend.com/gallery/index.asp?request=ExtTube Greetz Sam Jae
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lens vraagje 300D | Macchap | Camera's | 5 | 6 maart 2004 18:52 |
| Zoom lens voor Canon EOS 300D | lander | Camera's | 3 | 8 februari 2004 18:27 |
| Nieuwe Nikon Coolpix 8700 en Nikon lenzen | Otto Knap | Camera's | 7 | 30 januari 2004 20:34 |
| Sony Full-Circle 360° Camera Module | Otto Knap | Camera's | 0 | 30 december 2003 19:04 |
| Zelfgemaakte macro lens! | Johnny | Algemeen | 5 | 12 juni 2003 16:37 |
![]() |