Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje minolta

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje minolta

    Ik sta op het punt ook een toestelletje aan te schaffen. Iemand heeft mij een minolta dimage F100 aangeraden maar 'k zie dat die in vergelijking met gelijkwaardige toestellen maar 2,5x optisch zoomt. Is dat niet te weinig ? Wat is jullie ervaring hierin ?
    Andere raad ivm dit toestel is ook welkom.
    Thx
    groetjes
    Lara

  • #2
    das raar ik had eerst hetzelfde idee maar bij fotohall raden ze minolta af!!!!! wel raden ze me de canon s45 ,fuji s304 ,pentax 430 aan maar ik ben er zelf nog niet uit

    Comment


    • #3
      ik heb zelf een canon a40 en ben daar heel tevreden mee.
      met canon zit je altijd goed.
      site[/URL]

      Comment


      • #4
        canon ixus v²? ik verkoop er zo een, zie koopjehoek... Kwil ma proberen te helpen
        http://users.pandora.be/ziod
        DigiCam Shopping help...

        Comment


        • #5
          Minolta is zeker deftig! Komaan zeg... Heb er zelf één en alles werkt perfect. Daar moet ge zeker niet over twijfelen. Hoe je het ook draait of keert, de beste merken blijven Nikon, Canon, Minolta, Fuji, Olympus en Sony. Iets buiten deze merken zou ik niet nemen.

          Met Canon heb ik trouwens alleen maar slechte ervaringen. (weliswaar niet op het vlak van digitale fotografie)

          Comment


          • #6
            Ik ging net bijna voor de canon ixus 400 door de knieën en nu doet mr matt mij weer twijfelen .
            Alleszins al bedankt voor jullie tips.

            Groetjes,
            Lara

            Comment


            • #7
              Met de ixus 400 doe je niks verkeerd hoor, prima toestel! (mijn schoonbroer heeft er net zo één gekocht) Alleen is het een vrij duur toestel vind ik, er zijn goedkopere goede 4MP digicams.

              Comment


              • #8
                Hoho, ik heb niet gezegd dat de digitale fototoestellen van Canon slecht zijn hé, integendeel zelfs. De meeste toestellen zijn toptoestellen, zonder twijfel. Alleen werken ze wel alleen maar met Compact Flash en, hoewel dat het vaakst gebruikt wordt, zullen SD cards naar de toekomst toe toch populairder worden als je het mij vraagt.
                Maar ik zeg het, hou het bij die topmerken en kijk eens rond. www.kieskeurig.be is een goede site. (en ook de links die op deze site staan)

                Comment


                • #9
                  Tja, van de verschillende soorten kaarten ben ik totaal niet op de hoogte.
                  Ik blijf nog altijd twijfelen tussen de canon ixus 400 en een nikon coolpix 4300, en aangezien ze net evenveel kosten en zowat dezelfde kenmerken hebben zal ik een muntje moeten opgooien.

                  groetjes
                  lara

                  Comment


                  • #10
                    Tja, veel verschil zit er in ieder geval niet tussen die 2 toestellen. Zijn beide goede merken en beide goede toestellen en ze hebben ook nog eens dezelfde specificaties. Je zou best eens kijken naar de kwaliteit van de foto's van beide toestellen, misschien vind je daar wel enig verschil, voor zover er veel verschil zal zijn.

                    Comment

                    Working...
                    X