Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB2 Compact Flash Reader - Sandisk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • USB2 Compact Flash Reader - Sandisk

    Weet er soms iemand of deze USB2 reader reeds te verkrijgen is in Europa? Via een online shop, of in een gewone fotozaak?

    Bij Grobet verwachten ze hem, melden ze me. Maar konden niet zeggen wanneer.

    http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/sandisk_6in1.html



    mvg,
    peter

  • #2
    Dunno, maar ziet er in elk geval goed uit !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Geen idee of Hij al in Europa beschikbaar is, maar ik ben momenteel in San Francisco en de PQI 6 in 1 lezer USB2.0 ligt hier gewoon in de winkel voor 39 USD...

      Ik zal der zeker eentje meebrengen voor mezelf als kerstcadeau

      Nick
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

      Comment


      • #4
        Ik zag hem vandaag in een of andere folder maar ik weet niet meer welke winkel. Ik denk Photohall maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik zal wel nog eens zoeken als ik hem vind
        Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
        www.D-Noizz.be
        wim.proot@gmail.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Infernoken
          Geen idee of Hij al in Europa beschikbaar is, maar ik ben momenteel in San Francisco en de PQI 6 in 1 lezer USB2.0 ligt hier gewoon in de winkel voor 39 USD...
          Wij zijn dus 3 maanden te vroeg naar San Francisco geweest.

          Moest je dit nog lezen. Je mag gerust nog een'tje meebrengen voor mezelf ook. We regelen dat nadien wel in Belgie. Ik kom er dan wel om.

          mvg,
          peter

          Comment


          • #6
            Originally posted by peter
            Weet er soms iemand of deze USB2 reader reeds te verkrijgen is in Europa? Via een online shop, of in een gewone fotozaak?

            Bij Grobet verwachten ze hem, melden ze me. Maar konden niet zeggen wanneer.

            http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/sandisk_6in1.html



            mvg,
            peter
            Gewoon in voorraad bij www.d95.nl zie http://www.d95.nl/Prijzen/cardreaders.htm

            Comment


            • #7
              Deze is ook te verkrijgen bij action shop voor 79€

              sorry voor de late reply

              Comment


              • #8
                ja heb die ook zien staan in boekje van Actionshop
                amai 79€ tov 39$, da's 't dubbel !!!!
                maar zie nu juist op Steve's Digicams: 49,95$
                Zeg Infernoken ge kunt er ne goeien deal doen zenne
                alé wie gaat er enen bestellen ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  ja, maar als hij uit America moet komen betaal je toch ook veel verzendkosten niet?
                  Maar toch..., een groot prijsverschil

                  Comment


                  • #10
                    neeje ik wou zeggen: bestellen bij Infernoken aan 40 à 45€
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CaLim3r0
                      ja, maar als hij uit America moet komen betaal je toch ook veel verzendkosten niet?
                      Maar toch..., een groot prijsverschil
                      Alle prijzen in VS zijn exclusief taxen, in België betaal je dus gewoon nog 21% BTW erop + verzendkosten.
                      Was die prijs bij www.d95.nl van € 69 dus nieteens zo slecht.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Infernoken
                        Geen idee of Hij al in Europa beschikbaar is, maar ik ben momenteel in San Francisco en de PQI 6 in 1 lezer USB2.0 ligt hier gewoon in de winkel voor 39 USD...

                        Ik zal der zeker eentje meebrengen voor mezelf als kerstcadeau

                        Nick
                        Dan is die hier in Belgie goedkoper ! 49,-- Euro inclusie verzending.
                        35,54 + 21% btw + 6 Euro verzending.

                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Otto Knap
                          Dan is die hier in Belgie goedkoper ! 49,-- Euro inclusie verzending.
                          35,54 + 21% btw + 6 Euro verzending.
                          En leverbaar uit voorraad?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by peter
                            Originally posted by Otto Knap
                            Dan is die hier in Belgie goedkoper ! 49,-- Euro inclusie verzending.
                            35,54 + 21% btw + 6 Euro verzending.
                            En leverbaar uit voorraad?
                            Er liggen er genoeg in het magazijn.
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Mensen,

                              Toch eens opletten. Hier worden 2 verschillende producten met elkaar vergeleken!

                              De Sandisk USB reader : 65,99€ bij Redcorp, 69€ bij d95.nl

                              Daarnaast vergelijken mensen (en ook het product waar Infernoken naar verwijst in San Franciso) naar de PQI reader http://www.pqi.com.tw/eng/ourproduct/cf%20reader.htm

                              Dus helemaal NIET het product wat besproken is bij Steves Digicams!

                              Dus als mensen zoals Otto tussen de lijnen verdoken commerciele informatie willen geven. Graag correcte informatie! Een URL met productieinformatie is maar een klein'tje.

                              Ik durf wedden dat hier veel mensen over hadden gekeken.

                              Peter

                              Comment

                              Working...
                              X