Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Top foto

Standaard Top foto

Wat een service! Ik had er de vrijdag voor de vakantie iets besteld, dat is nu nog niet toegekomen, ff een mailke gestuurd om navraag te doen, direct antwoord dat ze het zouden nagaan. Het was verzonden met taxipost, die zijn het blijkbaar kwijt en morgen vertrek er een nieuw pakje, en dan krijg ik hopelijk snel mijn spullen. K ben zeker tevreden over hun service, van taxipost dan wel minder

thijs

Outdoorinfo.nl Guest

Standaard

Op het moment dat het daar de deur uitgaat is Top-foto natuurlijk ook afhankelijk van derde..
    Met een taxi is wel luxe.
    Als de meter maar stil staat voor u deur.
    Originally posted by Thijs
    Wat een service! Ik had er de vrijdag voor de vakantie iets besteld, dat is nu nog niet toegekomen, ff een mailke gestuurd om navraag te doen, direct antwoord dat ze het zouden nagaan. Het was verzonden met taxipost, die zijn het blijkbaar kwijt en morgen vertrek er een nieuw pakje, en dan krijg ik hopelijk snel mijn spullen. K ben zeker tevreden over hun service, van taxipost dan wel minder

thijs

Standaard

Allé zeg, werkt Top-foto met Taxipost???? Dan zal ik maar zelf om mijn bestelling gaan zeker?

Standaard

Ga gewoon eens langs, zover is het nu ook weer niet. Kun je eens in zijn shopje rondkijken, en de nieuwe aankopen kunnen meteen in Aken of Keulen uitgetest worden... liggen vlakbij te wachten
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Standaard

Hoi,
    Moet men alvorens naar Top-Foto te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig..? Hoe doen jullie dat..?
    morris.

Standaard

Originally posted by morris
    Hoi,
    Moet men alvorens naar Top-Foto te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig..? Hoe doen jullie dat..?
    morris.
    Zie eens bij: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36948, daar heb ik een antwoord gegeven op de vraag die je daar stelde.
    Groetjes,
    Frank

Soortgelijke discussies

1. framboos
    Door elo in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 27 juli 2003, 13:12
  2. challenge - thumbnails komen niet overeen met foto
    Door PhilippeVDP in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 maart 2003, 00:05
  3. filesize