Wat een service! Ik had er de vrijdag voor de vakantie iets besteld, dat is nu nog niet toegekomen, ff een mailke gestuurd om navraag te doen, direct antwoord dat ze het zouden nagaan. Het was verzonden met taxipost, die zijn het blijkbaar kwijt en morgen vertrek er een nieuw pakje, en dan krijg ik hopelijk snel mijn spullen. K ben zeker tevreden over hun service, van taxipost dan wel minder
thijs
Op het moment dat het daar de deur uitgaat is Top-foto natuurlijk ook afhankelijk van derde..
Met een taxi is wel luxe.
Als de meter maar stil staat voor u deur.
Originally posted by Thijs
Wat een service! Ik had er de vrijdag voor de vakantie iets besteld, dat is nu nog niet toegekomen, ff een mailke gestuurd om navraag te doen, direct antwoord dat ze het zouden nagaan. Het was verzonden met taxipost, die zijn het blijkbaar kwijt en morgen vertrek er een nieuw pakje, en dan krijg ik hopelijk snel mijn spullen. K ben zeker tevreden over hun service, van taxipost dan wel minder
thijs
Allé zeg, werkt Top-foto met Taxipost???? Dan zal ik maar zelf om mijn bestelling gaan zeker?
Ga gewoon eens langs, zover is het nu ook weer niet. Kun je eens in zijn shopje rondkijken, en de nieuwe aankopen kunnen meteen in Aken of Keulen uitgetest worden... liggen vlakbij te wachten![]()
Hoi,
Moet men alvorens naar Top-Foto te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig..? Hoe doen jullie dat..?
morris.
Zie eens bij: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36948, daar heb ik een antwoord gegeven op de vraag die je daar stelde.Originally posted by morris
Hoi,
Moet men alvorens naar Top-Foto te rijden, telefonisch contact opnemen om te horen of het gewenste in voorraad is, of is er een redelijk stock voorradig..? Hoe doen jullie dat..?
morris.
Groetjes,
Frank