Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TCON-300 voor Olympus E-10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TCON-300 voor Olympus E-10

    Wie geeft me advies? Ik denk er over om een TCON-300 tweedehands te zoeken. Heeft iemand ervaring met de teleconverter?
    Alle reacties zijn welkom!

    Alvast bedankt voor het meedenken

    Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

  • #2
    En ik zoek nog altijd een tweedehands TCON-14B,sorry Jofeltje dat ik uwen topic daarvoor gebruik
    Ik zal ook eens uitkijken voor uw materiaal.
    Greetz
    History abhors a paradox...

    Comment


    • #3
      Ik heb hem hoor! Overgenomen van een ander forummember en gisteren gehaald. Ik heb er veel zin in!

      Succes Soulreaver!
      Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jofeltje
        Ik heb hem hoor! Overgenomen van een ander forummember en gisteren gehaald. Ik heb er veel zin in!

        Succes Soulreaver!
        en??? hoe val 't mee? Kan je 't stabiel houden en scherpe foto's maken? Veel betaald??
        ik zou ook zo wel een 300je willen mmmmm

        Comment


        • #5
          Nou, het is wel een toeter hoor! Maar het valt me mee, zeker buiten. Deze week wil ik nog wat meer gaan oefenen. Maar het is echt een stuk dichterbij.
          Kijk een bij kamera-epxress (ik dacht .nl anders .com) Daar hebben ze een tweedehands staan.

          Succes!!
          Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro

          Comment

          Working...
          X