Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studiootje inrichten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studiootje inrichten

    Hallo allemaal,

    Ik heb een kamer in mijn huis waar ik een studiootje van zou willen maken. Ik beschik over camera, externe flitser en statief.
    Wat heb ik nog meer nodig om in ieder geval alvast een basis te hebben en wat voor kleur(en) achtergrond raden jullie mij aan te nemen (zou ik zelf dan kunnen maken).
    Bedankt alvast voor de goede raad...
    Hannie

  • #2
    Goeie vraag. Ik heb me ook al afgevraagd wat je verder nog nodig hebt.

    * speciale lichten, spots, ...?
    * wat als achtergrond gebruiken? welke kleur? effen of niet?
    * hoe moet de belichting schijnen?

    Comment


    • #3
      Wel, daar heb ik ook al aan gedacht! Ik heb zo'n vrije ruimte van zes op twaalf en zou deze eventueel ook door derden laten gebruiken. Deftige info daarover heb ik echter ook nog niet gevonden.

      Comment


      • #4
        Allen die wensen eens een bezoek te brengen aan mijn studio om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat zijn welkom.Je kan me altijd mailen voor een afspraak ik woon in Kontich bij Antwerpen. Hierbij een foto van de studio

        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Originally posted by Digipics357
          Allen die wensen eens een bezoek te brengen aan mijn studio om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat zijn welkom.Je kan me altijd mailen voor een afspraak ik woon in Kontich bij Antwerpen. Hierbij een foto van de studio

          Bedankt voor het geweldige aanbod Digipics, ik ga je zeker mailen.
          Hannie

          Comment


          • #6
            Digipics, bedankt voor je aanbod maar ik heb helaas maar weinig vrije tijd. Mooi studiootje heb je daar! Ondertussen wat opzoekwerk gedaan en toch nog iets INTERESSANTS gevonden.
            http://www.photographytips.com/page.cfm/2952
            fredje.

            Comment

            Working...
            X